­čĺą 20% na WSZYSTKO!

­čĺą 20% na WSZYSTKO!

Wyszukaj Produkt

Chcę złożyć reklamację towaru. Jak to zrobić?

icon-upload-photo-hollow.svg

1. Zrób zdj─Öcie cz─Ö┼Ťci produktu, która Twoim zdaniem jest wadliwa, i prze┼Ťlij j─ů e-mailem do naszego zespo┼éu obs┼éugi klienta wraz z wyja┼Ťnieniem, co si─Ö sta┼éo. 

icon_return_1.svg

2. Je┼Ťli Twoje zg┼éoszenie zostanie zatwierdzone, wype┼énij formularz zwrotu do┼é─ůczony do zamówienia i upewnij si─Ö, ┼╝e wybrano prawid┼éowy kod zwrotu dla wadliwych produktów. Je┼Ťli nie masz ju┼╝ formularza zwrotu, skontaktuj si─Ö z naszym zespo┼éem obs┼éugi klienta. 

icon_return_2.svg

3. Umie┼Ť─ç w torbie formularz oraz produkt, który chcesz zwróci─ç i przyklej na paczk─Ö wygenerowan─ů wcze┼Ťniej etykiet─Ö zwrotn─ů. Je┼Ťli u┼╝ywasz torby, w której dostarczono produkty, naklej etykiet─Ö zwrotn─ů na oryginaln─ů etykiet─ů wysy┼ékow─ů.

icon_return_4.svg

4. Nadaj przesy┼ék─Ö za pomoc─ů przewo┼║nika, który jest wyszczególniony na etykiecie zwrotnej. Zauwa┼╝, ┼╝e nie musi to by─ç ten sam przewo┼║nik, który dostarczy┼é Twoj─ů przesy┼ék─Ö. Zachowaj dowód nadania przesy┼éki. Kiedy otrzymamy Twoj─ů przesy┼ék─Ö, uznamy Twoj─ů reklamacj─Ö a nast─Öpnie rozpoczniemy proces zwrotu pieni─Ödzy.

Akceptujemy tylko reklamacje zwi─ůzane z wadami produkcyjnymi, na przyk┼éad brakiem szwów, zepsutymi zamkami b┼éyskawicznymi lub nieprawid┼éowo uszytymi kieszeniami. Nie akceptujemy reklamacji zwi─ůzanych z wyblak┼éymi nadrukami, mechaceniem si─Ö, przedwczesnym zu┼╝yciem itp. Niestety, musimy naliczy─ç op┼éat─Ö w wysoko┼Ťci 65 z┼é za niezatwierdzone reklamacje wadliwych produktów, aby pokry─ç nasze straty. Aby skorzysta─ç z bezp┼éatnej wysy┼éki, musisz skorzysta─ç z naszej op┼éaconej z góry etykiety zwrotnej. Je┼Ťli zgubi┼ée┼Ť formularz zwrotny lub etykiet─Ö, skontaktuj si─Ö z naszym zespo┼éem obs┼éugi klienta. Wi─Öcej o reklamacjach wadliwych produktów znajdziesz w naszych warunkach ogólnych

├Ś