Wyszukaj Produkt

Chcę złożyć reklamację towaru. Jak to zrobić?

icon-upload-photo-hollow.svg

1. Zrób zdjęcie części produktu, która Twoim zdaniem jest wadliwa, i prześlij ją e-mailem do naszego zespołu obsługi klienta wraz z wyjaśnieniem, co się stało. 

icon_return_1.svg

2. Jeśli Twoje zgłoszenie zostanie zatwierdzone, wypełnij formularz zwrotu dołączony do zamówienia i upewnij się, że wybrano prawidłowy kod zwrotu dla wadliwych produktów. Jeśli nie masz już formularza zwrotu, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta. 

icon_return_2.svg

3. Umieść w torbie formularz oraz produkt, który chcesz zwrócić i przyklej na paczkę wygenerowaną wcześniej etykietę zwrotną. Jeśli używasz torby, w której dostarczono produkty, naklej etykietę zwrotną na oryginalną etykietą wysyłkową.

icon_return_4.svg

4. Nadaj przesyłkę za pomocą przewoźnika, który jest wyszczególniony na etykiecie zwrotnej. Zauważ, że nie musi to być ten sam przewoźnik, który dostarczył Twoją przesyłkę. Zachowaj dowód nadania przesyłki. Kiedy otrzymamy Twoją przesyłkę, uznamy Twoją reklamację a następnie rozpoczniemy proces zwrotu pieniędzy.

Akceptujemy tylko reklamacje związane z wadami produkcyjnymi, na przykład brakiem szwów, zepsutymi zamkami błyskawicznymi lub nieprawidłowo uszytymi kieszeniami. Nie akceptujemy reklamacji związanych z wyblakłymi nadrukami, mechaceniem się, przedwczesnym zużyciem itp. Niestety, musimy naliczyć opłatę w wysokości 65 zł za niezatwierdzone reklamacje wadliwych produktów, aby pokryć nasze straty. Aby skorzystać z bezpłatnej wysyłki, musisz skorzystać z naszej opłaconej z góry etykiety zwrotnej. Jeśli zgubiłeś formularz zwrotny lub etykietę, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta. Więcej o reklamacjach wadliwych produktów znajdziesz w naszych warunkach ogólnych

×