Wyszukaj Produkt

Chcę złożyć reklamację towaru. Jak to zrobić?

icon-upload-photo-hollow.svg

1. Zrób zdjęcie części produktu, która Twoim zdaniem jest wadliwa, i prześlij ją e-mailem do naszego zespołu obsługi klienta wraz z wyjaśnieniem, co się stało. 

icon_return_1.svg

2. Jeśli Twoje zgłoszenie zostanie zatwierdzone, wypełnij formularz zwrotu dołączony do zamówienia i upewnij się, że wybrano prawidłowy kod zwrotu dla wadliwych produktów. Jeśli nie masz już formularza zwrotu, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta. 

icon_return_2.svg

3. Umieść w torbie produkt, który chcesz zwrócić, wraz z formularzem i umieść na paczce opłaconą etykietę zwrotną. Jeśli używasz torby, w której dostarczono produkty, naklej etykietę zwrotną na oryginalną etykietą wysyłkową.

icon_return_4.svg

4. Przesyłkę nadaj w jednym z punktów nadania UPS, które rozsiane są gęsto po całym kraju. Tutaj znajdziesz najbliższy. Kiedy otrzymamy Twoją przesyłkę, uznamy Twoją reklamację a następnie rozpoczniemy proces zwrotu pieniędzy.

Akceptujemy tylko reklamacje związane z wadami produkcyjnymi, na przykład brakiem szwów, zepsutymi zamkami błyskawicznymi lub nieprawidłowo uszytymi kieszeniami. Nie akceptujemy reklamacji związanych z wyblakłymi nadrukami, mechaceniem się, przedwczesnym zużyciem itp. Niestety, musimy naliczyć opłatę w wysokości 65 zł za niezatwierdzone reklamacje wadliwych produktów, aby pokryć nasze straty. Aby skorzystać z bezpłatnej wysyłki, musisz skorzystać z naszej opłaconej z góry etykiety zwrotnej. Jeśli zgubiłeś formularz zwrotny lub etykietę, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta. Więcej o reklamacjach wadliwych produktów znajdziesz w naszych warunkach ogólnych

×