Przeszukaj nasze produkty i znajdź swój ulubiony ...
Buty
Plecaki

Jak mogę zwrócić moje zamówienie?

icon_return_1.svg

1. Wybierz jeden z kodów zwrotu wyszczególnionych na formularzu. Pakując zwracane towary, załącz do nich wypełniony formularz. W paczce znajdziesz także załączoną etykietę adresową potrzebną do nadania paczki zwrotnej.

icon_return_2.svg

2. Nie zapomnij o zakryciu lub zdjęciu starej etykiety.

icon_return_4.svg

3. Paczkę zwrotną możesz nadać w dowolnym punkcie Parcel Connect Partner (tutaj znajdziesz wszystkie punkty: dhl.com). Zachowaj dowód nadania przesyłki zwrotnej aż do momentu zamknięcia procedury zwrotu lub wymiany.

icon-help-faq.svg

4. Paczka zostanie dostarczona najpierw to terminala zbiorczego w Niemczech a stamtąd zostanie ona przetransportowana do magazynu głównego.  Sprawa powinna zająć około 14 dni. Po otrzymaniu Twojej paczki i zarejestrowaniu zwrotu prześlemy Ci maila z potwierdzeniem.

Akceptujemy tylko zwrot odzieży, która wraca do nas w oryginalnym stanie. Jeśli używałeś, prałeś lub usunąłeś metki z ubrań, nie będziemy mogli ich odsprzedać innym poszukiwaczom przygód w terenie i nie będziemy mogli zatwierdzić zwrotu. W naszych Ogólnych Warunkach Handlowych możesz przeczytać o zasadach zwrotów i odstąpienia od umowy. Jeśli nie zostaną one wypełnione przez klienta, to w razie odesłania do nas rzeczy, oprócz ewentualnego potrącenia odpowiadającego spadkowi wartości towaru, mamy prawdo do naliczenia opłaty za niezaakceptowany zwrot, w wysokości 65 zł.

Jeżeli nie posiadasz formularza zwrotu, zwróć się proszę do naszej obsługi klientaJeśli nie posiadasz etykiety adresowej potrzebnej do zwrotu, możesz ją wygenerować a następnie wydrukować poprzez portal DHL.

×