Wyszukaj Produkt

Jak mogę zwrócić moje zamówienie?

icon_return_1.svg

1. Wypełnij formularz zwrotu dołączony do zamówienia. Nie zapomnij podać przyczyny zwrotu produktu, używając jednego z kodów w formularzu.

icon_return_2.svg

2. Umieść w torbie produkt, który chcesz zwrócić, wraz z formularzem a następnie umieść na paczce opłaconą etykietę zwrotną. Jeśli używasz torby, w której dostarczono produkty, naklej etykietę zwrotną na oryginalną etykietą wysyłkową.

icon_return_4.svg

3. Przesyłkę nadaj w jednym z punktów nadania UPS, które rozsiane są gęsto po całym kraju. Tutaj znajdziesz najbliższy:

icon-help-faq.svg

4. Jeśli zdecydowałeś się zapłacić korzystając z faktury, skontaktuj się z Klarną, aby wstrzymać płatność. Jeśli wybierzesz inną metodę płatności, pieniądze zostaną automatycznie zwrócone po zatwierdzeniu zwrotu, zazwyczaj w ciągu pięciu dni roboczych.

Akceptujemy tylko zwrot odzieży, która wraca do nas w oryginalnym stanie. Jeśli używałeś, prałeś lub usunąłeś metki z ubrań, nie będziemy mogli ich odsprzedać innym poszukiwaczom przygód w terenie i nie będziemy mogli zatwierdzić zwrotu. Niestety musimy naliczyć opłatę w wysokości 65 zł za nieuznane zwroty, aby pokryć nasze straty. Aby skorzystać z bezpłatnej wysyłki, musisz skorzystać z naszej opłaconej z góry etykiety zwrotnej. Jeśli zgubiłeś formularz zwrotny lub etykietę, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta.

×