Wyszukaj Produkt
Kup

 Często zadawane pytania 

Dlaczego tyle Waszych produktów jest teraz wyprzedanych?
Pandemia Covid-19 mocno uderzyła w wielu dostawców i obecnie mamy pewne opóźnienia w produkcji i dostawie. Ale bez obaw – uzupełniamy nasz magazyn jak najszybciej się da! Subskrybuj nasz newsletter, aby dowiedzieć się jak najwcześniej, kiedy produkt znowu będzie dostępny.

Jakie działania podjęła RevolutionRace w odpowiedzi na pandemię Covid-19?
Możesz być pewien, że postępujemy zgodnie z wytycznymi Światowej Organizacji Zdrowia i władz lokalnych, aby zapewnić bezpieczeństwo naszym pracownikom, klientom i partnerom. Nasz partner logistyczny wdrożył nowe i częstsze procedury czyszczenia, z dodatkową dbałością o dezynfekcję obszarów narażonych na kontakt z wirusem. Kierowcom nie wolno przebywać wewnątrz budynków; zamiast tego towar jest wywożony na zewnątrz a potwierdzenia podpisywane cyfrowo. W krajach, w których podpis elektroniczny nie jest możliwy, kierowcy podczas dostarczania towarów noszą odzież ochronną.

Czy moja paczka dotrze na czas pomimo pandemii?
Rozprzestrzenianie się wirusa koronowego powoduje zakłócenia w globalnych łańcuchach dostaw, ale jesteśmy w stanie dostarczyć paczki do klientów na wszystkich naszych rynkach. W niektórych przypadkach dostawa może trwać 1-2 dni dłużej niż normalnie.

W jaki sposób wysyłane jest moje zamówienie?
W przypadku większych paczek istnieje możliwość śledzenia przesyłki. Link do śledzenia znajduje się w potwierdzeniu dostawy. W przypadku mniejszych paczek, które są dostarczane bezpośrednio do twojej skrzynki, nie ma możliwości śledzenia przesyłki. Jeśli paczka jest zbyt duża, otrzymasz informację o tym, gdzie możesz ją odebrać.

Jaki jest czas dostawy?
Standardowy czas dostawy wynosi 2-5 dni. W trakcie promocji może on ulec wydłużeniu z powodu większej ilości zamówień. Paczki staramy się wysyłać jak najszybciej.

Właśnie złożyłem/am zamówienie. Jak sprawdzić, czy zostało skompletowane?
Po złożeniu zamówienia otrzymasz od nas mailowe potwierdzenie.

Otrzymałem/am potwierdzenie dostawy, ale wygląda na to, że moja paczka nie została wysłana. Czy jest już w drodze?
Aktualizacja linku do śledzenia przesyłki może potrwać do 48 godzin.

Czy mogę wymienić lub zwrócić produkt?
Tak, możesz dokonać jednej (1) wymiany lub zwrotu produktu w ciągu 90 dni od dokonania zakupu bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Pamiętaj o tym, że możesz dokonać zamiany tylko JEDEN RAZ na inny rozmiar, a nie na inny model.

Jak zareklamować uszkodzony produkt?
Prosimy o przesłanie zdjęcia uszkodzonego produktu wraz z wyjaśnieniem, na czym polega defekt, na adres support@revolutionrace.pl. Umożliwi nam to szybsze rozpatrzenie reklamacji.

Jakie opcje płatności oferujecie?
Informacje na temat dostępnych opcji płatności znajdziesz tutaj.

Gdzie należy wpisać otrzymany kod rabatowy?
Przy kasie podczas pierwszego kroku.

Czy macie jakieś sklepy lub dystrybutorów na terenie Polski?
Nie, nasze produkty sprzedajemy wyłącznie za pośrednictwem naszego sklepu internetowego.

Który rozmiar powinienem/powinnam wybrać?
Zapraszamy do zapoznania się z naszymi zaleceniami co do rozmiarów oraz recenzjami klientów na stronach poszczególnych produktów. Jeśli potrzebujesz pomocy, zapraszamy także do kontaktu z działem obsługi klienta.

Czy istnieje możliwość płatności za pobraniem?
Obecnie nie ma takiej możliwości.

Wybierz swój rozmiar
×