Wyszukaj Produkt
Kup

 Ogólne warunki handlowe 

1. Ogólne informacje

Revolutionrace AB, nr w rejestrze firm 556938-2913, Nils Jakobsonsgatan 5D, 504 30 Borås, Szwecja („RevolutionRace”) jest firmą, która prowadzi stronę www.revolutionrace.pl, zwaną dalej „stroną internetową.” W poniższych warunkach, użycie słów „my”, „nasz”, „nasze”, oraz „nas” odnosi się do RevolutionRace. Poniższe warunki mają zastosowanie do wszystkich zamówień złożonych przez klienta (zwanego dalej „Ty”) u nas.

Jeśli chcesz się z nami skontaktować, zalecamy kontakt z naszym biurem obsługi klienta poprzez e-mail na adres support@revolutionrace.pl.

Korzystając z naszej strony internetowej i/lub składając zamówienie, zgadzasz się przestrzegać warunków określonych w niniejszym dokumencie (zwanych „warunki”). Przed złożeniem zamówienia należy przeczytać ze zrozumieniem niniejsze warunki.

Aby zakupić produkty z naszej strony internetowej, musisz mieć ukończone 18 lat.

Traktujemy Twoją prywatność poważnie i ważne jest dla nas chronienie Twoich danych. Zawsze przetwarzamy dane osobowe zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a nasza polityka prywatności została zaktualizowana zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych (RODO), które weszło w życie 25 maja 2018. Aby uzyskać dostęp do niniejszych zasad i dowiedzieć się więcej o sposobie przetwarzania danych osobowych, zapoznaj się z naszą polityką prywatności.

Wystawienie produktu na naszej stronie internetowej nie musi oznaczać, że produkt jest w danej chwili dostępny. Nie gwarantujemy, że produkt będzie dostępny zawsze. Zastrzegamy sobie prawo do zaprzestania sprzedaży produktu w dowolnym momencie.

Zastrzegamy sobie prawo do zmiany warunków w razie potrzeby i bez powiadamiania Cię z wyprzedzeniem. Wersja warunków, które mają zastosowanie przy Twoim zamówieniu, to wersja, która była dostępna na stronie internetowej w momencie, gdy zamówienie zostało złożone.
 


2. Ceny

Podane na naszej stronie internetowej ceny zawierają podatek VAT regulowany prawem.

Koszty i terminy dostaw dla różnych metod dostawy są wyraźnie podane w momencie przejścia na stronę „Kasa”. Jeśli nie możemy dostarczyć zamówienia w całości w jednej przesyłce i zamiast tego będziemy zmuszeni podzielić je na kilka przesyłek, nie będą pobierane żadne dodatkowe opłaty za późniejsze dostawy.

Ceny promocyjne dotyczą tylko produktów kampanii, które są w magazynie. Oferty promocyjne i produkty z rabatem nie mogą być łączone z kodami rabatowymi. Jeśli kod rabatowy został aktywowany w połączeniu z innym kodem rabatowym lub z jednym lub więcej już przecenionych produktów, co dodatkowo obniży cenę produktu, RevolutionRace ma prawo obciążyć klienta odpowiednią kwotą. Zastrzegamy sobie prawo do wycofania ofert specjalnych i zniżek w dowolnym momencie i bez uprzedzenia.

Zastrzegamy sobie prawo do anulowania zamówień w ewidentnie niepoprawnych cenach. Ewidentnie niepoprawne ceny mogą oznaczać (ale nie ograniczają się do) błędne obniżki cen związane z promocją lub przedmiot wymieniony bez żadnych kosztów/darmowy. RevolutionRace jest zawsze uprawniony do anulowania zamówień, które zawierają ewidentnie niepoprawne ceny. Klient może następnie złożyć nowe zamówienie we właściwej cenie.
 


3. Metody płatności

Oferujemy naszym klientom kilka opcji płatności za zamówienia: faktura, raty, płatności częściowe, płatności kartą itp. Metody płatności zależą od kraju; metody płatności dostępne na Twoim rynku są podane na stronie „Kasa”.

Sprawdzanie zdolności kredytowej
Zastrzegamy sobie prawo do sprawdzenia Twojego wniosku o płatności za pomocą faktury, płatności częściowych lub płatności za opłatą/konto. Mamy prawo odmówić tych metod płatności, ograniczyć te metody płatności lub zaproponować alternatywne metody płatności. W przypadku zakupu kartą kredytową, zastrzegamy sobie prawo do sprawdzenia ważności danej karty. Takie kontrole obejmują między innymi potwierdzenie, że istnieje wystarczająca ilość środków / środków na wartość zamówienia, które ma zostać złożone i/lub że dane adresowe kupującego są poprawne. Możemy odmówić zakupu w wyniku tych kontroli.

Opłaty
RevolutionRace nie ponosi odpowiedzialności za spóźnione opłaty, opłaty za przypomnienie lub opóźnienia w przypadku, gdy płatność nie zostanie dokonana na czas. Pytania dotyczące tej problematyki można kierować bezpośrednio do działu obsługi klienta Klarna.

Inne
Aby złożyć zamówienie, wymagane jest podanie poprawnego i aktualnego adresu e-mail. Jeśli Twój adres e-mail ulegnie zmianie, musisz poinformować o tym RevolutionRace. Należy pamiętać, że RevolutionRace zastrzega sobie prawo do wysyłania wniosków o płatność na ten adres e-mail.

Jeśli chcesz uzyskać więcej informacji na temat naszych metod płatności, zapoznaj się z informacjami tutaj.

 


4. Zamawianie

Zamówienia online można złożyć za pośrednictwem naszej strony internetowej. Jeśli masz pytania na ten temat, prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi klienta.

Po złożeniu zamówienia, wyślemy Ci potwierdzenie zamówienia pocztą elektroniczną. Jeśli z jakiegoś powodu nie jesteśmy w stanie wysłać zamówienia, będziemy informować o tej sytuacji jak najszybciej. Jeśli otrzymaliśmy już zapłatę za zamówienie, którego nie jesteśmy w stanie zrealizować, zwrócimy aktualną kwotę za pomocą tej samej metody płatności, która została użyta do zlecenia, w takim zakresie, w jakim jest to możliwe. Jeśli z jakiegoś powodu refundacja musi być dokonana w inny sposób, pracownik firmy RevolutionRace skontaktuje się z Tobą w celu upewnienia się, że refundacja może zostać dokonana.
 


5. Ustalenie umowy kupna

Umowa kupna-sprzedaży jest zawarta tylko wtedy, gdy RevolutionRace potwierdzi Twoje zamówienie i po otrzymaniu od nas potwierdzenia zamówienia pocztą elektroniczną. Zdecydowanie zalecamy zachowanie tego potwierdzenia zamówienia na wypadek kontaktu z naszym biurem obsługi klienta. Możesz anulować zamówienie, dopóki nie zostanie potwierdzone przez RevolutionRace. Jeśli zamówienie zostanie anulowane, zwrócimy wszelkie dokonane przez Ciebie płatności lub płatności dokonane przez firmę z karty kredytowej/debetowej w Twoim imieniu w sprawie zamówienia.
 


6. Dostawa

RevolutionRace wykazuje się najwyższą starannością, jeśli chodzi o przyjmowanie i obsługę zleceń. Zawsze staramy się dostarczać Twoje zamówienie zgodnie z wybraną opcją dostawy. Musisz podać poprawny i kompletny adres wraz z zamówieniem; nie możemy zagwarantować możliwości zmiany tych informacji po dokonaniu zakupu. Klient ponosi wyłączną odpowiedzialność za wszelkie błędy w dostawie wynikające z braku informacji lub błędów w adresie dostawy w ramach zamówienia. Możesz znaleźć dostępne metody dostawy dla każdego rynku przy kasie i na dole naszej strony internetowej.

RevolutionRace dokłada wszelkich starań, aby wysyłać zamówienia tak szybko, jak to możliwe i w kolejności, w jakiej je otrzymujemy, z wyjątkiem krajów, w których oferujemy opcję wysyłki „ekspresowe zamówienia”. Gdy zaznaczysz coś jako „Zamówienie ekspresowe”, Twoje zamówienie jest traktowane priorytetowo i obsługiwane przed innymi wysyłkami. Możesz znaleźć aktualny czas dostawy zarówno dla standardowej dostawy, jak i ekspresowych zamówień w kasie, a tam można wybrać, którą opcję wysyłki wolisz. Chociaż staramy się dostarczać zamówienia w określonych przedziałach czasowych dla każdej metody zamawiania, dostawy mogą trwać dłużej z powodu nieprzewidzianych zdarzeń. Podczas kampanii promocyjnych i okresów dużego wolumenu nie możemy zagwarantować typowego czasu dostawy. Jeśli Twoje zamówienie zostanie opóźnione, a opóźnienie ma istotne znaczenie dla kupującego, masz prawo do anulowania zakupu. Jeśli paczka nie zostanie pobrana z punktu dostawy, zostanie ona automatycznie zarejestrowana jako paczka nieodebrana; RevolutionRace ma prawo pobrać opłatę manipulacyjną 65 zł za nieodebrane paczki.

Jeśli masz pytania dotyczące dostawy, prosimy o kontakt z działem obsługi klienta.


7. Uszkodzenia podczas transportu

W przypadku wystąpienia jakichkolwiek szkód podczas transportu, należy powiadomić obsługę klienta niezwłocznie po ich wykryciu, nie później niż 2 dni po otrzymaniu lub odbiorze paczki. Proszę zrobić zdjęcia dokumentujące szkody i wysłać je do naszego działu obsługi klienta. Po uznaniu przez obsługę klienta roszczeń w związku ze szkodami w transporcie, wyślemy towary zastępcze, jeśli są one dostępne i w magazynie. Jeśli towar nie jest w magazynie, inne towary o tej samej wartości mogą zostać wybrane w drodze umowy. Jeśli klient nie chce innych przedmiotów, zwrócimy pieniądze za zwrócone towary.


8. Wymiana

RevolutionRace oferuje darmowe wymiany pod warunkiem, że wymieniany produkt jest tym samym modelem, jak ten zwracany. Oznacza to, że możesz poprosić o wymianę produktu na inny kolor lub rozmiar, tylko jeśli dany produkt został przez Ciebie wcześniej zamówiony. Jeśli chcesz dokonać wymiany na inny model, musisz zwrócić produkt, a następnie złożyć nowe zamówienie.

Masz prawo do wymiany swoich towarów w ciągu 90 dni od otrzymania zamówienia, pod warunkiem, że wszystkie produkty są zwracane w takim samym stanie jak w momencie dostawy. Oznacza to, że towary nie mogą być uszkodzone, zabrudzone, prane, zmienione lub używane (inaczej niż w celu wypróbowania produktu) oraz że wszystkie zawieszki i etykiety są dołączone (w stosownych przypadkach) i nienaruszone.

Prosimy o poinformowanie nas o towarach zastępczych, na które reflektujesz, pisząc wyraźnie na załączonym formularzu zwrotu. Proszę wybrać towary, które są w magazynie i w odpowiednim rozmiarze na naszej stronie internetowej. Jeśli wybrany produkt zastępczy jest wyprzedany lub niedostępny, zamówienie będzie traktowane jako zwrot; w formularzu zwrotu można podać do trzech (3) alternatywnych produktów zastępczych.

Wymiana jest bezpłatna, jeśli korzystasz z załączonej przedpłaconej etykiety zwrotnej; etykieta musi być bezpiecznie przymocowana do opakowania zwrotnego. Prześlij paczkę zwrotną do agenta wymienionego na etykiecie zwrotnej. Paczka zwrotna nie powinna być nadana bezpośrednio do skrzynki pocztowej, ponieważ te paczki nie zostaną dostarczone poprawnie i dlatego nie podlegają wymianie przez RevolutionRace; należy pamiętać o użyciu agenta wymienionego na etykiecie zwrotnej. Pamiętaj, aby zapisać potwierdzenie odbioru wraz z numerem wysyłki, który otrzymasz po wysłaniu paczki u agenta; ten dokument dowodzi, że wysłałeś do nas paczkę i pozwala śledzić przesyłkę. Po otrzymaniu przez nas paczki zwrotnej, czas obsługi wynosi 3 – 5 dni przed wysłaniem towaru zastępczego. Jedna bezpłatna wymiana towaru jest wliczona w cenę każdego zamówienia. Jeśli chcesz dokonać więcej wymian w związku ze swoim zamówieniem, zastrzegamy sobie prawo do pobrania opłaty manipulacyjnej w wysokości 27 zł.

Twoja płatność nie zostanie skorygowana, gdy wymieniasz produkty bez względu na to, jaka metoda płatności została przez Ciebie wybrana podczas zakupu.


9. Prawo odstąpienia od umowy/zwroty

Masz prawo do anulowania zamówienia bez podania przyczyny. Możesz powołać się na to prawo odstąpienia w ciągu dziewięćdziesiąt (90) dni od momentu otrzymania zamówienia. Jeśli chcesz skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, powinieneś wysłać wyraźny i bezpośredni komunikat o decyzji o anulowaniu zamówienia; zapoznaj się z poniższymi informacjami kontaktowymi, aby uzyskać wskazówki dotyczące sposobu kontaktowania się z nami. Użytkownik musi podać swoje imię i nazwisko, adres, numer telefonu, adres e-mail, numer zamówienia oraz wszelkie inne informacje, które mogą być dla nas istotne w celu obsługi zwrotu. Aby mieć czas na skorzystanie z przysługującego Ci prawa do odstąpienia od umowy, wystarczy, że wyślesz nam wiadomość, że zamierzasz skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy przed upływem okresu odstąpienia.

Użytkownik musi zwrócić towar do nas bez zbędnej zwłoki i nie później niż czternaście (14) dni od dnia poinformowania nas o decyzji o anulowaniu zamówienia. Twoje prawo do odstąpienia od umowy jest spełnione, jeśli towar zostanie odesłany przed upływem tego 14-dniowego okresu.

RevolutionRace gwarantuje pełną refundację za zwrócone towary, pod warunkiem, że wszystkie produkty są zwracane w tym samym stanie, w którym zostały dostarczone do Ciebie. Oznacza to, że towary nie mogą być uszkodzone, zabrudzone, prane, zmienione lub używane (inaczej niż w celu wypróbowania produktu) oraz że wszystkie zawieszki i etykiety są dołączone (gdzie to ma zastosowanie) i nienaruszone.

W przypadku, gdy wartość towarów zmniejszyła się i że takie obniżenie wartości wynika z faktu, że klient w większym stopniu użytkował towary, niż było to konieczne do określenia właściwości i funkcji, będziemy dokonywać potrącenia odpowiadającego spadku wartości.

Wszystkie nasze przesyłki zawierają wstępnie wydrukowany formularz zwrotu, którego można użyć, jeśli chcesz zwrócić jedną lub więcej pozycji. Jeśli chcesz zwrócić towar, wypełnij formularz i umieść go w paczce zwrotnej. Zwrot jest bezpłatny, jeśli korzystasz z załączonej przedpłaconej etykiety zwrotnej; etykieta musi być bezpiecznie przymocowana do opakowania zwrotnego. Prześlij paczkę zwrotną do agenta wymienionego na etykiecie zwrotnej. Paczka zwrotna nie powinna być nadana bezpośrednio do skrzynki pocztowej, ponieważ te paczki nie zostaną dostarczone poprawnie i dlatego nie podlegają wymianie przez RevolutionRace; należy pamiętać o użyciu agenta wymienionego na etykiecie zwrotnej. Pamiętaj, aby zapisać potwierdzenie odbioru wraz z numerem wysyłki, który otrzymasz po wysłaniu paczki u agenta; ten dokument dowodzi, że wysłałeś do nas paczkę i pozwala śledzić przesyłkę. Więcej informacji na temat procedury zwrotu można znaleźć w formularzu zwrotu.

Jesteś odpowiedzialny za stan wszystkich przedmiotów po ich otrzymaniu od nas. Oznacza to, że jako klient również ponosisz odpowiedzialność za stan towarów w transporcie powrotnym. Zalecamy zapakowanie wszystkich przedmiotów dobrze i bezpiecznie, tak aby towary nie były uszkodzone podczas transportu powrotnego. RevolutionRace nie jest zobowiązany do udzielenia rekompensaty klientowi za zwrócone towary, jeśli w transporcie powrotnym dojdzie do rozległej szkody transportowej.

Jeśli zdecydujesz się skorzystać z przysługującego Ci prawa do odstąpienia od umowy, zwrócimy wartość tego, co jest kosztem towaru (-ów) w ramach zamówienia, w tym koszt standardowej dostawy. Zwrot zostanie dokonany bez zbędnej zwłoki i nie później niż 10 dni od dnia, w którym zostaliśmy powiadomieni o decyzji o anulowaniu zamówienia. Jednakże, mamy prawo odroczyć zwrot, dopóki nie otrzymaliśmy towarów, które mają zostać zwrócone, lub dopóki nie dostarczysz dowodu na to, że towary zostały zwrócone, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. Zwrócimy pieniądze przy użyciu tych samych środków płatności, które zostały użyte w początkowym zamówieniu, chyba że wyraźnie uzgodnimy wspólnie inną metodę. W każdym przypadku, tak długo, jak warunki opisane powyżej są spełnione, zwrot nie będzie nic kosztować.

Jeżeli wskazany tu termin zwrotu towaru nie jest spełniony, mamy prawo obciążyć klienta opłatą za opóźnienie 85 zł.

Jeżeli warunki i postanowienia opisane w punkcie 9 nie są spełnione przez klienta przy zwrocie towarów, mamy prawo oprócz obniżenia kwoty refundacji w stopniu odpowiadającym obniżeniu wartości zwróconego towaru, do obciążenia klienta opłatą za nieuprawniony zwrot 65 zł.


10. Roszczenia z tytułu wadliwego produktu

Masz prawo do reklamacji, gdy produkt jest uszkodzony. W przypadku otrzymania uszkodzonego lub wadliwego produktu prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi klienta. Należy pamiętać, że należy powiadomić nas o wadzie lub błędzie „w rozsądnym czasie” po odkryciu go. Reklamacja złożona w ciągu dwóch miesięcy od odkrycia jest uważana za złożoną w rozsądnym terminie. Jeśli nie złożysz reklamacji w ciągu trzech lat od otrzymania produktu, prawo do reklamacji gwarancyjnej zostało utracone.

Przykłady reklamacji, które są zazwyczaj uwzględnione, obejmują oczywiste wady materiałowe lub produkcyjne, takie jak brakujące szwy, nieprawidłowo szyte kieszenie lub uszkodzone zamki błyskawiczne.

Przykłady przypadków, które nie są uwzględnione w okresie gwarancji: odzież z dodatkiem wełny lub poliestru, nienaturalnie szybkie zużycie odzieży, druk na odzieży zanikający w praniu, itp.

Jeśli nie masz pewności, czy przypadek konkretnego ubrania jest wadą objętą gwarancją, skontaktuj się z działem obsługi klienta.

Jeśli wada dotycząca produktu zostanie zatwierdzona przez dział obsługi klienta, będziemy odpowiedzialni za przesyłkę zwrotną tak długo, jak długo korzystasz z dostarczonej przedpłaconej etykiety zwrotnej. Prosimy o wypełnienie dołączonego formularza zwrotu. Jeśli nie masz już przedpłaconej etykiety zwrotnej, skontaktuj się z działem obsługi klienta. W przypadku uwzględnienia reklamacji, udzielimy rekompensaty za wady zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami prawa i odpowiednimi wytycznymi. Wszystkie produkty, które są zwracane w ramach niniejszego procesu reklamacyjnego, muszą być wyczyszczone przed ich przesłaniem. Klient jest odpowiedzialny za stan wysyłanych towarów, dlatego należy upewnić się, że wszystkie elementy są dobrze i bezpiecznie zapakowane. Nie przyjmujemy przesyłek, które zostały wysłane za pobraniem.
 


11. Kolory, wymiary i waga

Zawsze staramy się jak najdokładniej pokazywać właściwości, kompozycję i kolory naszych produktów. Kolor widoczny na naszej stronie internetowej może jednak zależeć od ustawień ekranu Twojego urządzenia; nie możemy zagwarantować, że Twoje urządzenie będzie w stanie prawidłowo odtworzyć kolory naszych produktów.

RevolutionRace nie bierze odpowiedzialności za kolory i wygląd naszych produktów prezentowanych na zdjęciach w mediach społecznościowych, ponieważ te obrazy mogły być edytowane.

Wymiary i ciężar wskazane dla produktów na naszej stronie internetowej są tylko wartościami przybliżonymi. Szacunki te mają na celu zapewnienie lepszego pomysłu na produkt lub dopasowanie konkretnej odzieży; nie ma ostatecznej gwarancji, że reprezentują rzeczywiste wymiary odzieży, którą otrzymujesz. Wymiary odzieży mogą się różnić w zależności od materiału użytego w produkcji. Ten sam rozmiar w różnych modelach może czasami różnić się nawet w znaczny sposób w zależności od projektu, materiałów i dopasowania, które charakteryzują każdy z nich.
 


12. Nasza odpowiedzialność

W RevolutionRace chcemy, abyś był w 100% zadowolony z zakupu i w tym celu oferujemy gwarancję satysfakcji klienta. Jeśli nie jesteś zadowolony z zakupu, możesz zwrócić produkt(y) do nas; dopóki Twój zwrot spełnia podane warunki, zwrócimy Ci koszty.

Siła wyższa
Nie ponosimy odpowiedzialności za niedopełnienie obowiązków określonych w naszych zasadach i warunkach, jeżeli taki brak wynika z okoliczności, nad którymi nie mamy kontroli lub w przypadku, gdy takie okoliczności utrudniają działanie lub czynią realizację nieuzasadnienie uciążliwą. Takie okoliczności obejmują między innymi akty wojny, blokady i embargo, zamieszki, pożar, klęski żywiołowe, wypadki jądrowe i/lub sabotaż.

Nasza maksymalna odpowiedzialność za jakiekolwiek straty lub szkody powstałe w związku z zamówieniem na stronie internetowej jest ograniczona do całkowitej kwoty zakupu Twojego zamówienia.

Spory
Skargi można składać za pośrednictwem platformy ODR (internetowego rozstrzygania sporów) Komisji UE w celu mediacji w sporach. Platforma ODR oferuje konsumentom i przedsiębiorstwom w UE możliwość podjęcia próby pozasądowego rozstrzygania sporów dotyczących skarg dotyczących towarów zakupionych w Internecie. Portal został zaprojektowany jako przyjazna dla użytkownika i interaktywna strona internetowa, darmowa i dostępna we wszystkich językach urzędowych UE. Korzystając z platformy ODR, konsument i firma mogą znaleźć akceptowalny sposób rozwiązania sporu, a następnie przejść przez odpowiednie procesy w celu znalezienia rozwiązania skargi konsumenta. Platformę ODR można znaleźć tutaj: http://ec.europa.eu/odr.
 


13. Przeniesienie praw

RevolutionRace zastrzega sobie prawo do przeniesienia lub zastawienia roszczeń płatniczych na rzecz osób trzecich, w tym rat, które powstały w związku z dostawą towarów.
 


14. Ważność klauzul

Jeżeli jedno lub więcej postanowień niniejszej Umowy jest nieważne lub unieważnione przez jakikolwiek sąd lub organ nadzorczy, nie ma to wpływu na ważność pozostałych postanowień niniejszej umowy.
 


15. Posiadacze praw

Wszelkie prawa własności intelektualnej, takie jak znaki towarowe i prawa na stronie www.revolutionrace.pl należą do Revolutionrace AB. Każde użycie www.revolutionrace.pl lub zawartości, w tym kopiowanie lub przechowywanie takich treści w całości lub ich części, inne niż do osobistego, niekomercyjnego użytku, jest surowo zabronione bez wyraźnej zgody RevolutionRace.
 


16. Informacja o firmie

Revolutionrace AB jest zarejestrowana z siedzibą w Borås, Szwecja.

Siedziba statutowa:
Nils Jakobsonsgatan 5D
504 30 Borås, Szwecja
Nr w rejestrze firm: 5569382913
Numer rejestracyjny VAT: SE556938291301

Informacje kontaktowe:
RevolutionRace Support
E-mail: support@revolutionrace.pl

 

 

Wybierz swój rozmiar
×