Wyszukaj Produkt
Kup

Zwroty, Wymiany i Reklamacje Wadliwych Produktów

Najlepszym sposobem na uniknięcie zwrotów i wymian jest dokładne przestrzeganie naszych przewodników po rozmiarach i czytanie recenzji z poradami od innych kupujących. Mimo to rozumiemy, że nie każdy produkt będzie dla Ciebie idealny. Właśnie dlatego udostępniliśmy bezpłatny i super prosty sposób zwrotu zamówionych produktów. Wykonaj poniższe czynności, jeśli nie jesteś w 100% zadowolony ze swoich ubrań, i napisz do nas, jeśli nadal masz pytania dotyczące procesu zwrotu. Masz do 90 dni na zwrot lub wymianę sprzętu po jego otrzymaniu.

Darmowe dostawy i zwroty

Zwroty

icon_return_1.svg

 1. Wypełnij formularz zwrotu dołączony do zamówienia. Nie zapomnij podać przyczyny zwrotu produktu, używając jednego z kodów w formularzu.

icon_return_2.svg

 2. Umieść w torbie produkt, który chcesz zwrócić, wraz z formularzem a następnie umieść na paczce opłaconą etykietę zwrotną. Jeśli używasz torby, w której dostarczono produkty, naklej etykietę zwrotną na oryginalną etykietą wysyłkową.

icon_return_4.svg

 3. Oddaj paczkę przewoźnikowi wymienionemu na etykiecie zwrotnej i upewnij się, że masz paragon, aby móc śledzić swoją przesyłkę. Może to być ten sam przewoźnik, który dostarczył Twój produkt.

icon-help-faq.svg

 4. Jeśli zdecydowałeś się zapłacić korzystając z faktury, skontaktuj się z Klarną, aby wstrzymać płatność. Jeśli wybierzesz inną metodę płatności, pieniądze zostaną automatycznie zwrócone po zatwierdzeniu zwrotu, zazwyczaj w ciągu pięciu dni roboczych.

 

Akceptujemy tylko zwrot odzieży, która wraca do nas w oryginalnym stanie. Jeśli używałeś, prałeś lub usunąłeś metki z ubrań, nie będziemy mogli ich odsprzedać innym poszukiwaczom przygód w terenie i nie będziemy mogli zatwierdzić zwrotu. Niestety musimy naliczyć opłatę w wysokości 65 zł za nieuznane zwroty, aby pokryć nasze straty. Aby skorzystać z bezpłatnej wysyłki, musisz skorzystać z naszej opłaconej z góry etykiety zwrotnej. Jeśli zgubiłeś formularz zwrotny lub etykietę, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta.

Zwroty

icon_return_1.svg

 1. Wypełnij formularz zwrotu dołączony do zamówienia. Upewnij się, że wybrałeś prawidłowy kod zwrotu do wymiany i zanotuj kolor oraz rozmiar produktu, który chcesz w zamian.

icon_return_2.svg

 2. Umieść w torbie produkt, który chcesz zwrócić, wraz z formularzem a następnie umieść na paczce opłaconą etykietę zwrotną. Jeśli używasz torby, w której dostarczono produkty, naklej etykietę zwrotną na oryginalną etykietą wysyłkową.

icon_return_4.svg

 3. Oddaj paczkę przewoźnikowi wymienionemu na etykiecie zwrotnej i upewnij się, że masz paragon, aby móc śledzić swoją przesyłkę. Może to być ten sam przewoźnik, który dostarczył Twój produkt.

icon-help-returns.svg

 4. Po otrzymaniu zwrotu sprawdzimy, czy mamy w magazynie żądany zamiennik. Jeśli tak jest, zazwyczaj wysyłamy go następnego dnia po otrzymaniu zwrotu. Jeśli nie, przetwarzymy zwrot i oddajemy pieniędze.

 

Pamiętaj, że najszybszym i najłatwiejszym sposobem wymiany produktu jest po prostu jego zwrócenie i złożenie nowego zamówienia. Jeśli wolisz potraktować zwrot jako wymianę, pamiętaj, że nie możesz zmienić modelu produktu, a jedynie rozmiar lub kolor produktu, który pierwotnie zamówiłeś. Jeśli kupiłeś produkt w wyprzedaży, nie możesz go wymienić na inny kolor. Pierwsza wymiana jest bezpłatna, za następne pobieramy opłatę w wysokości 27 zł w celu zmniejszenia emisji spalin podczas transportu. Akceptujemy tylko zwroty odzieży, która wraca do nas w oryginalnym stanie. Jeśli używałeś, prałeś lub usunąłeś metki z ubrań, nie będziemy mogli ich odsprzedać innym poszukiwaczom przygód w terenie i nie będziemy mogli zatwierdzić zwrotu. Niestety musimy naliczyć opłatę w wysokości 65 zł za nieuznane zwroty, aby pokryć nasze straty. Aby skorzystać z bezpłatnej wysyłki, musisz nakleić naszą opłaconą z góry etykietę zwrotną. Jeśli zgubiłeś formularz zwrotny lub etykietę, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta.


 

Reklamacje Wadliwych Produktów

icon-upload-photo-hollow.svg

 1. Zrób zdjęcie części produktu, która Twoim zdaniem jest wadliwa, i prześlij ją e-mailem do naszego zespołu obsługi klienta wraz z wyjaśnieniem, co się stało. 

icon_return_1.svg

2. Jeśli Twoje zgłoszenie zostanie zatwierdzone, wypełnij formularz zwrotu dołączony do zamówienia i upewnij się, że wybrano prawidłowy kod zwrotu dla wadliwych produktów. Jeśli nie masz już formularza zwrotu, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta

icon_return_2.svg

 3. Umieść w torbie produkt, który chcesz zwrócić, wraz z formularzem i umieść na paczce opłaconą etykietę zwrotną. Jeśli używasz torby, w której dostarczono produkty, naklej etykietę zwrotną na oryginalną etykietą wysyłkową.

icon_return_4.svg

 4. Oddaj paczkę przewoźnikowi wymienionemu na etykiecie zwrotnej i upewnij się, że masz paragon, aby móc śledzić swoją przesyłkę. Po otrzymaniu zwrotu przetworzymy go i zwrócimy pieniądze.

 

Akceptujemy tylko reklamacje związane z wadami produkcyjnymi, na przykład brakiem szwów, zepsutymi zamkami błyskawicznymi lub nieprawidłowo uszytymi kieszeniami. Nie akceptujemy reklamacji związanych z wyblakłymi nadrukami, mechaceniem się, przedwczesnym zużyciem itp. Niestety, musimy naliczyć opłatę w wysokości 65 zł za niezatwierdzone reklamacje wadliwych produktów, aby pokryć nasze straty. Aby skorzystać z bezpłatnej wysyłki, musisz skorzystać z naszej opłaconej z góry etykiety zwrotnej. Jeśli zgubiłeś formularz zwrotny lub etykietę, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta. Więcej o reklamacjach wadliwych produktów znajdziesz w naszych warunkach ogólnych

Wybierz swój rozmiar
×