‹ Obsługą klienta
Zamawianie Płatność Dostawa Produkty i materiały Zwroty i wymiany Rabaty Covid-19
Covid-19: Jesteśmy w okresie, gdy dostajemy nadzwyczajnie dużo zamówień, co może oznaczać opóźnienia. Bardzo przepraszamy i zapewniamy, że robimy wszystko, aby jak najszybciej wysłać Wasze zamówienia i odpowiedzieć na wszystkie pytania.
Jakie możliwości dostawy są dostępne?
Jaki jest czas oczekiwania na przesyłkę?
Czy mogę śledzić moje zamówienie?
Pod linkiem do śledzenia status wygląda tak, jakbyście nie wysłali mojej paczki, chociaż otrzymałem/am potwierdzenie wysyłki. Czy zamówienie zostało wysłane?
Gdzie jest moja przesyłka?
Co się stanie, jeśli nie odbiorę mojego zamówienia na czas?
Co mam zrobić, jeśli moja przesyłka została uszkodzona w transporcie?