30-60% rabatu - Wyprzedaż Międzysezonowa!
Zobacz tę ofertęTutaj znajdziesz odpowiedzi, których szukasz. Nie ma wśród nich tej, której potrzebujesz? 👀 Skontaktuj się z nami za pomocą poniższego formularza! Pst… Czy wiesz, że zawsze oferujemy darmową dostawę powyżej 300 PLN i 30 dni na darmowy zwrot?
Możesz łatwo zwrócić swoje zamówienie rejestrując zwrot w naszej wirtualnej kasie. Przedpłacona etykieta zwrotna została dołączona do paczki.
Przeczytaj więcej o tym, jak zwrócić swoje zamówienie i jakie są zasady zwrotów
Jeśli zwrot zostanie zaakceptowany, to zwrot pieniędzy lub zlecenie wysyłki nowej paczki przy wymianie odbywa się zazwyczaj w przeciągu 14 dni od chwili odesłania towaru.
Przy wyborze płatności odroczonej Klarna polecamy zgłoszenie swojego zwrotu w aplikacji lub na stronie Klarny. Dzięki temu unikniesz naliczenia odsetek za opóźnienie w czasie oczekiwania na zarejestrowanie przez nas Twojego zwrotu.
Czy Twoja etykieta zwrotna została zgubiona? Nic się nie stało! Możesz łatwo utworzyć nową etykietę zwrotną za pomocą tego dedykowanego generatora etykiet. Po prostu wpisz swoje dane (imię i nazwisko, adres, adres e-mail itp.) oraz numer zamówienia „RRDxxxxxxx” w polu „Nr referencyjny 1” i gotowe!
Nie zapomnij zarejestrować swojego zwrotu online! Możesz to zrobić tutaj
Od momentu otrzymania przesyłki oferujemy 30 dni na zwrot lub wymianę. Przeczytaj więcej o tym, jak dokonać zwrotu, wymiany lub reklamacji produktu.
Możesz wymienić rozmiar produktu rejestrując zwrot w naszej wirtualnej kasie. Wybierz jeden z poniższych powodów: Produkt za mały lub Produkt za duży. Pamiętaj, że najszybszą i najprostszą formą wymiany produktu jest jego odesłanie i złożenie nowego zamówienia. Tutaj znajdziesz więcej informacji na temat wymian i ich warunków.
Przeczytaj więcej o tym, jak wymienić produkt oraz o zasadach wymiany.
Jeśli chcesz złożyć reklamację, zrób zdjęcie uszkodzeń i skontaktuj się z naszą obsługą klienta. Gdy reklamacja zostanie uznana, jednym z zaproponowanych rozwiązań może być odesłanie do nas produktu. Należy wtedy zarejestrować zwrot w naszej wirtualnej kasie. Przeczytaj więcej o tym, jak złożyć reklamację i jakie są jej zasady.
Przeczytaj więcej o tym, jak złożyć reklamację i jakie są jej zasady.
Rzeczy z każdego zamówienia powinny być zwrócone osobno, w oddzielnych paczkach. Jeśli Twoje zamówienie było podzielone na dwie części to najlepiej będzie, jeśli i one będą odesłane osobno.
W przypadku wymiany nie dochodzi do ponownego wpłacenia pieniędzy. Zarówno w przypadku płatności kartą, jak i płatności odroczonej, pozostawiona jest ta sama, pierwsza transakcja.
Odesłanie do nas przesyłki nic nie kosztuje, jeżeli użyjesz dołączonej do paczki naklejki adresowej oraz nadasz przesyłkę według instrukcji. Upewnij się, że dokładnie sprawdziłeś/aś punkty nadania paczek dla Parcel Connect (tutaj znajdziesz wszystkie punkty: dhl.com).
Przeczytaj więcej o zwrotach, wymianie i reklamacji produktów.
RevolutionRace nie może pokryć kosztów zwrotu, jeżeli został on wysłany na własną rękę. Nie posiadasz przedpłaconej etykiety zwrotnej? Skontaktuj się z nami!
W wysłanym przez nas potwierdzeniu wysyłki znajdziesz link do śledzenia. Znajdziesz go również przy zamówieniu na Moim koncie. Psst! Zanim status w linku do śledzenia zmieni się, może minąć 2-3 dni robocze, mimo że paczka została już od nas wysłana!
3-5 dni roboczych
Powyższy czas dostawy podany jest z wyłączeniem dni świątecznych i weekendów. Liczymy go od momentu zapakowania przesyłki i przekazania jej przewoźnikowi. Więcej o szacowanym czasie oczekiwania możesz przeczytać w kasie podczas wybierania konkretnej metody dostawy - wybierz tę, która odpowiada Ci najbardziej!
Jeżeli odkryjesz, że Twoja przesyłka została uszkodzona podczas transportu, zrób zdjęcie powstałych uszkodzeń a następnie wyślij je do naszego biura obsługi klienta. Należy to zrobić nie później, niż w dwa dni od daty otrzymania paczki. Nasz pracownik pomoże Ci w kolejnych krokach reklamacji.
Jeśli nie odbierzesz swojego zamówienia, zostanie ono do nas odesłane a my naliczymy opłatę manipulacyjną za nieodebrane zamówienie. Dlatego, nawet jeśli chcesz skorzystać z prawa do zrezygnowania z zakupu, odbierz swoje zamówienie a następnie użyj dołączonej do paczki etykiety zwrotu, aby je do nas odesłać.
Dostępne metody dostawy możesz zobaczyć w kasie, gdy będziesz gotowy do sfinalizowania zakupu. Jeśli w kasie widzisz tylko jedną opcję dostawy, oznacza to, że w Twojej okolicy dostępna jest tylko ta konkretna metoda dostawy. Psst… Pamiętaj, że przy zakupach powyżej 300 PLN zawsze oferujemy przynajmniej jedną opcję darmowej dostawy!
Niestety nie można zmienić adresu ani sposobu dostawy po tym, jak zamówienie zostało już złożone.
Zanim zamówienie zostanie przekazane do pakowania, można je anulować logując się na swoje konto na naszej stronie. Jeżeli jednak zamówienie zostanie przekazane do pakowania i zablokowane przez nasz system, to nie ma już możliwości jego anulowania.
Nie, prowadzimy sprzedaż wyłącznie internetową. Nie mamy żadnych sklepów stacjonarnych i nie przekazujemy naszych ubrań pośrednikom czy dystrybutorom. Dzięki pominięciu wszelkich pośredników, możemy szybciej wprowadzać nowości i zaproponować jeszcze lepsze ceny.
Niestety nie, ale polecamy funkcję "Włącz powiadomienia o dostępności", widoczną pod symbolem wykupionych rozmiarów na stronie konkretnych produktów! Wpisz swój adres email oraz rozmiar, który Cię interesuje, a jak tylko otrzymamy dostawę, wyślemy Ci wiadomość!
Po przyjęciu zamówienia zawsze wysyłamy potwierdzenie mailowe. Jeśli go nie otrzymałeś/aś, przejrzyj folder ze spamem, a jeśli minie więcej niż 3 godziny od złożenia zamówienia a takiego potwierdzenia nadal nie otrzymasz, skontaktuj się z naszym biurem obsługi klienta! Jak tylko paczka zostanie wysłana z magazynu, otrzymasz kolejny e-mail z potwierdzeniem.
Szczegóły swojego zamówienia możesz także zobaczyć logując się na swoje konto na naszej stronie. W tym miejscu masz dostęp do wszystkich informacji dotyczących Twojego zamówienia a także historię wcześniejszych zamówień.
Tak! Tutaj znajdziesz informacje o tym, jak można kupić kartę podarunkową.
Wszystkie osoby powyżej 18 roku życia mogą zamawiać na naszej stronie.
Niestety nie da się wprowadzić zmian w złożonym zamówieniu, na przykład zmienić rozmiar czy adres dostawy. Zanim Twoje zamówienie zostanie przekazane do pakowania, możesz je anulować logując się na Moje strony, zwykle do godziny od momentu złożenia zamówienia. Kiedy jednak możliwość anulowania zostanie zablokowana, pozostaje odebrać paczkę i odesłać ją do nas jako zwrot. Następnie polecamy złożyć zamówienie jeszcze raz.
Tak, jeśli zamówienie nie zostało jeszcze przekazane do pakowania, możesz je anulować logując się na Moje strony, zwykle do około godziny od momentu jego złożenia. Kiedy jednak zamówienie zostanie przekazane do magazynu, nie da się już go anulować. Jeśli zmieniłeś/aś zdanie, możesz odesłać do nas swoje zamówienie jako zwrot.
Nie, wykonanie zamówienia na dane firmowe nie jest możliwe. Nasza sprzedaż skierowana jest ku klientom prywatnym i na polskim rynku nie prowadzimy sprzedaży B2B. W oparciu o przepisy dotyczące opodatkowania VAT, jako firma nie jesteśmy zobowiązani do umożliwienia zakupu podmiotom gospodarczym, jak również mamy prawo ograniczenia sprzedaży wyłącznie do nabywców, których można zakwalifikować jako osoby fizyczne.
Jeżeli nie anulowałeś/aś zamówienia samodzielnie poprzez link w potwierdzeniu złożenia zamówienia lub poprzez Moje konto, prawdopodobnie stało się tak, że produkt został wyprzedany. Jeśli płatność została już dokonana, to otrzymasz zwrot pieniędzy lub zmniejszenie/puszczenie rezerwacji w ciągu 2-5 dni roboczych. Przykro nam, że tak się stało! Mamy nadzieję, że znajdziesz dla siebie jakiś inny produkt, który spełni Twoje oczekiwania!
Niestety nie da się zmienić sposobu płatności po złożeniu zamówienia.
Fakturę pokazującą wszystkie niezbędne informacje znajdziesz po zalogowaniu się na Moje konto!
Oferujemy wiele różnych metod płatności, przeczytaj o nich więcej i znajdź tę, która odpowiada Ci najbardziej!
Kod rabatowy można wpisać w kasie. Zostanie on użyty automatycznie, gdy tylko klikniesz w ""Zastosuj"". Pamiętaj, że kody rabatowe nie łączą się z innymi kodami i promocjami, o ile nie zostały podane inne, szczególne warunki.
Rabat pozostaje w takim przypadku niezmieniony. Wymiana możliwa jest tylko w obrębie tego samego modelu i może dotyczyć innego rozmiaru lub koloru.
Nie, niestety nie. Promocje zawsze mają ograniczenie czasowe a obowiązującą ceną jest ta, którą klient akceptuje w chwili zakupu. Sprawdź, jakie promocje mamy dla Ciebie w tej chwili! Psst! Jeśli zapiszesz się do naszego newslettera, to będziesz otrzymywać informacje o wszystkich nadchodzących promocjach i wyprzedażach!
Gdy zapiszesz się do prenumeraty newslettera, wyślemy Ci powitalny email z kodem rabatowym. Może zdarzyć się tak, że wiadomość ta zostanie posortowana jako spam - zajrzyj do folderu ze spamem! Jeśli nadal nie możesz znaleźć wiadomości od nas, skontaktuj się z nami!
Ceny rabatowe oraz rabaty zaznaczone są na czerwono w kasie oraz w potwierdzeniu złożenia zamówienia.
Przy zwrocie jednego przedmiotu kupionego w zestawie, potrącimy różnicę w cenie, ponieważ rabat naliczany jest na zakup kompletu. Jeśli zwracasz cały komplet, otrzymasz zwrot pełnej kwoty.
Tak, nasze najlepiej sprzedające się kolekcje RVRC GP oraz Nordwand dostępne są również w wersji z krótszymi o 5 cm nogawkami!
Zobacz wszystkie dostępne modele
Zobacz modele z krótszymi nogawkami
Nie da się wyprodukować identycznych spodni, zawsze dopuszczana jest tolerancja w rozmiarze. Jedna para spodni może być na granicy tolerancji w górnej części spodni, natomiast inna na granicy tolerancji w dolnej co sprawi, że różnica między spodniami jest zauważalna.
Nasze spodnie uszyte są tak, aby dopasowywać się do noszącej je osoby. Oznacza to, że im więcej nosisz daną parę, tym bardziej ona pasuje. Dlatego uczucie, kiedy nosimy nową parę od tego, kiedy mamy na sobie starą, może być różne.
Materiał w innym kolorze może zachowywać się w inny sposób, chociaż spodnie mają ten sam krój. Może mieć to wpływ na to, jak spodnie układają się na ciele.
Ponieważ nieustannie pracujemy nad naszym asortymentem, ulepszamy nasze produkty tak, aby były coraz lepsze. Dlatego produkt w nowym sezonie może mieć zaktualizowany krój i dopasowanie.
Seria Rescue jest zaprojektowana tak, aby wytrzymała ekstremalne warunki w środowiskach alpejskich. Wiele ubrań z serii Rescue ma dodatkowe wzmocnienia, a wszystkie rzeczy z tej serii zaopatrzone są w zintegrowany reflektor Recco. Służy on do tego, aby ratownicy górscy mogli Cię łatwiej znaleźć w przypadku zasypania przez lawinę, wypadku w lesie albo zgubienia się w terenie.
Personel ratowniczy używa detektora RECCO, aby szybko przeszukać duże obszary. Kiedy sygnał radaru trafi na reflektor, odbija się on od niego i wraca do detektora z informacją, gdzie znajduje się zaginiona osoba. Świetnie, prawda? Kto nie chciałby mieć zintegrowanego reflektora RECCO® w swoim wyposażeniu? Zobacz naszą serię produktów Rescue.
Hypershell® to własna marka RevolutionRace, nazwa zbiorcza wszystkich naszych własnych materiałów. To, co je od siebie różni, określa drugi człon nazwy. Materiały te różnią się od siebie i mają różne właściwości.
Membrana Hypershell® istnieje w trzech wariantach: Core, Performance i Pro. Każna rzecz od RevolutionRace, wyposażona w membranę premium Hypershell®, dopasowana jest do zadedykowanej jej aktywności - optymalnie do ilości ruchu i pogody.
Aby produkt mógł być uznany za całkowicie wodoodporny, powinien posiadać wodoodporną membranę, podklejone szwy oraz odporne na wilgoć zamki błyskawiczne. Więcej na temat wodoodpornych ubrań przeczytasz w naszym przewodniku.
Zanim zdecydujesz się na konkretny rozmiar, polecamy zapoznać się z zakresami rozmiarów podanymi na stronie danego produktu, a także z opiniami innych klientów. Wielu z nich dzieli się swoimi odczuciami zarówno w odniesieniu do rozmiaru, jak i dopasowania produktu do swojej sylwetki. Używając filtra możesz wyświetlać opinię tylko tych klientów, którzy wypowiadają się o rozmiarze, który Cię interesuje. Więcej informacji o rozmiarach oraz o tym, jak się mierzyć, znajdziesz w naszym Przewodniku rozmiarowym.
Uwielbiamy, kiedy do nas piszecie! Skontaktuj się z nami wypełniając formularz na tej stronie lub wysyłając email na adres: support@revolutionrace.pl
Sprawa niecierpiąca zwłoki? Zapytaj naszego czatbota, który jest dostępny całą dobę, codziennie