Przeszukaj nasze produkty i znajdź swój ulubiony ...
Nastolatki
Nowości
Bestsellers
Akcesoria
Plecaki
Buty

FAQ – Najczęściej zadawane pytania

Tutaj znajdziesz odpowiedzi, których szukasz. Nie ma wśród nich tej, której potrzebujesz? 👀
Skontaktuj się z nami za pomocą poniższego formularza!

Tutaj znajdziesz odpowiedzi, których szukasz. Nie ma wśród nich tej, której potrzebujesz? 👀 Skontaktuj się z nami za pomocą poniższego formularza!

Popularne kategorie

Składanie zamówienia

Czy można kupić produkty RevolutionRace w sklepie stacjonarnym?

Czy jest możliwość rezerwacji produktów, których na razie nie ma w magazynie?

Co dzieje się po złożeniu przeze mnie zamówienia?

Czy posiadacie w sprzedaży karty podarunkowe?

Ile trzeba mieć lat, aby złożyć zamówienie w RevolutionRace?

Czy mogę dokonać zmian w moim zamówieniu?

Czy mogę anulować moje zamówienie?

Czy mogę złożyć zamówienie na firmę?

Dlaczego moje zamówienie zostało anulowane?

Płatność

Czy mogę zmienić sposób płatności?

Gdzie znajdę fakturę/rachunek wykazujący wysokość podatku VAT?

Jakie są dostępne metody płatności?

Dostawa

Czy mogę śledzić moje zamówienie?

Jaki jest czas oczekiwania na przesyłkę?

Co mam zrobić, jeśli moja przesyłka została uszkodzona w transporcie?

Co się stanie, jeśli nie odbiorę mojego zamówienia na czas?

Jakie możliwości dostawy są dostępne?

Produkty i materiały

Czy są dostępne różne długości nogawek w waszych spodniach?

Jak to możliwe, że moje spodnie różnią się od siebie, skoro to jest ten sam model i rozmiar?

Co to znaczy Rescue?

Co to jest Hypershell®?

Jaki rozmiar wybrać?

Zwroty i wymiana

Jak dokonać wymiany towaru?

Co mam zrobić, jeśli nie mam naklejki adresowej albo formularza potrzebnego do odesłania przesyłki?

W jakim czasie mogę zwrócić/wymienić zamówione rzeczy?

Jak długo zajmuje zwrot lub wymiana towaru?

Chcę złożyć reklamację towaru. Jak to zrobić?

Jak mogę zwrócić moje zamówienie?

Czy mogę zwrócić rzeczy z różnych zamówień w jednej paczce?

Czy w przypadku wymiany otrzymam nową fakturę za zakup?

Jaki jest koszt odesłania towaru?

Rabaty

Jak mogę użyć mój kod rabatowy?

Co się dzieje z rabatem w przypadku wymiany towaru?

Czy możliwe jest nałożenie rabatu na złożone już zamówienie?

Zapisałem/zapisałam się do newslettera, aby otrzymać obiecany kod rabatwy. Kiedy go dostanę?

Jak mogę zobaczyć, że rabat został naliczony?

Skontaktuj się z nami

Jak się z nami skontaktować

Uwielbiamy, kiedy do nas piszecie!  Skontaktuj się z nami wypełniając formularz na tej stronie lub wysyłając email na adres: support@revolutionrace.pl

Napisz do nas e-mail


Porozmawiaj z botem

Sprawa niecierpiąca zwłoki? Zapytaj naszego czatbota, który jest dostępny całą dobę, codziennie

×