Potrzebujesz wskazówek, jak dokonać zwrotu, wymiany lub reklamacji produktu? Służymy pomocą 😇
To, co dzieje się po tym, jak już otrzymasz swoje zamówienie, jest dla nas tak samo ważne, jak wtedy, gdy jeszcze nie jest wysłane. Tutaj znajdziesz informacje na temat zwrotów, wymiany lub reklamacji produktu. Oprócz tego oczywiście zawsze oferujemy darmową dostawę przy zakupach powyżej 300 PLN i 30 dni na darmowy zwrot!
Zarejestruj swój zwrot lub wymianę w naszej wirtualnej kasie.
Spakuj zarejestrowane do zwrotu lub wymiany produkty. Na opakowanie naklej opłaconą z góry etykietę zwrotną, najlepiej w miejsce starej etykiety.
Twój zwrot nie musi być odebrany przez tę samą firmę, która dostarczyła Ci przesyłkę. Jeśli na Twojej etykiecie widnieje napis DHL Return Connect, przejdź do wyszukiwarki punktów nadania, aby znaleźć współpracujący z DHL punkt nadawczy blisko Ciebie. Prosimy nie korzystać z automatów paczkowych. Zachowaj paragon/potwierdzenie nadania przesyłki zwrotnej aż do zamknięcia sprawy.
Od momentu nadania zwrotu do chwili jego rejestracji w naszym magaznie upływa około 14 dni. W zależności od typu płatności wybranego podczas zakupu czas rozliczenia zwrotu może się różnić.