
Zwroty, wymiana i reklamacje produktów
Potrzebujesz wskazówek, jak dokonać zwrotu, wymiany lub reklamacji produktu? Służymy pomocą 😇
Jeśli produkt okazał się nieodpowiedni dla Ciebie - oto Twoja pomocna dłoń!
To, co dzieje się po tym, jak już otrzymasz swoje zamówienie, jest dla nas tak samo ważne, jak wtedy, gdy jeszcze nie jest wysłane. Tutaj znajdziesz informacje na temat zwrotów, wymiany lub reklamacji produktu. Oprócz tego oczywiście zawsze oferujemy darmową dostawę przy zakupach powyżej 300 PLN i 30 dni na darmowy zwrot!

1.Zarejestruj zwrot online
Zgłoś zwrot lub wymianę na naszej stronie internetowej.

2. Teraz pakowanie
Włóż produkt/y do torby i upewnij się, że jest ona dobrze zamknięta. Gdy zarejestrujesz zwrot na naszej stronie internetowej, wyślemy Ci kod QR lub plik PDF na Twój adres e-mail.
Zwrot z kodem QR: Na paczce napisz czytelnie kod zwrotu (widoczny pod kodem QR). Pamiętaj o usunięciu starej etykiety. Zachowaj kod QR na urządzeniu mobilnym, aby można go było zeskanować w punkcie.
Zwrot z plikiem PDF: Wydrukuj etykietę zwrotną i przyklej ją na paczkę. Pamiętaj o usunięciu/zaklejeniu starej etykiety.

3. Nadaj paczkę
Sprawdź na stronie DHL, gdzie znajduje się punkt nadania niedaleko Ciebie.
Zwrot z kodem QR: Upewnij się, że włączony został filtr "Opcja nadania: bez etykiety". Zeskanuj kod QR w czytniku automatu paczkowego lub pokaż go pracownikowi punktu, który wydrukuje dla Ciebie etykietę.
Zwrot z plikiem PDF: Nie musisz filtrować wyników w wyszukiwarce punktów obioru. Przekaż paczkę z naklejoną etykietą pracownikowi punktu lub nadaj paczkę w automacie paczkowym.
Zachowaj dowód nadania lub potwierdzenie wysłania paczki.

Od momentu nadania zwrotu do chwili jego rejestracji w naszym magaznie upływa około 14 dni. W zależności od typu płatności wybranego podczas zakupu czas rozliczenia zwrotu może się różnić.