Potrzebujesz wskazówek, jak dokonać zwrotu, wymiany lub reklamacji produktu? Służymy pomocą 😇
Twoje zamówienie jest dla nas ważne, zarówno wtedy gdy się na nie decydujesz, jak i po jego otrzymaniu. Zajrzyj tutaj aby dowiedzieć się, jak dokonać zwrotu, wymiany lub reklamacji produktu. I oczywiście zawsze możesz liczyć na bezpłatną wysyłkę i 30 dni na darmowy zwrot!
Wypełnij formularz zwrotu, który został dołączony do zamówienia. Nie zapomnij podać powodu, dla którego chcesz zwrócić produkt, używając jednego z kodów wskazanych w formularzu.
Jeśli chcesz wymienić produkt, musisz podać kod zwrotu właściwy dla wymiany oraz wskazać kolor i rozmiar produktu, na który chcesz wymienić.
Przed złożeniem reklamacji produktu należy zrobić zdjęcie jego wadliwej części. Zdjęcie należy wysłać w wiadomości e-mail do naszego działu obsługi klienta wraz z wyjaśnieniem, co się stało. Jeśli roszczenie zostało zatwierdzone, wypełnij formularz zwrotu, który został dołączony do zamówienia i upewnij się, że wskazałeś właściwy dla wadliwych produktów kod zwrotu.
Zobacz, jak wygląda pierwszy krok procesu zwrotu, wymiany lub reklamacji.
Do torby włóż zwracany produkt oraz formularz zwrotu, natomiast na paczce umieść przedpłaconą etykietę zwrotną. Jeśli używasz tej samej torby, w której dostarczono produkty, naklej etykietę zwrotną na oryginalnej etykiecie wysyłkowej.
Nadaj przesyłkę w placówce tego dostawcy, który jest podany na etykiecie zwrotnej i pamiętaj, aby zachować pokwitowanie lub potwierdzenie nadania przesyłki. Uwaga! Firma przyjmująca zwroty nie zawsze będzie taka sama jak ta, która dostarczyła Ci zamówienie, pamiętaj więc, aby dokładnie sprawdzić etykietę zwrotną. Psst… jeśli na etykiecie zwrotnej napisane jest DHL Parcel Connect, przejdź do wyszukiwarki punktów nadania, aby znaleźć miejsce, skąd będzie można nadać przesyłkę.
Od momentu nadania zwrotu do chwili jego rejestracji w naszym magaznie upływa około 14 dni. W zależności od typu płatności wybranego podczas zakupu czas rozliczenia zwrotu może się różnić.