Darmowa dostawa od 300 PLN i 30 dni na darmowy zwrot
Szwedzki design, szwedzka jakość
Średnia ocena z 650.000 recenzji - 4,6 na 5
icon-my-pages
icon-icon-cart
icon-hamburger
image

Zwroty, wymiana i reklamacje produktów

Potrzebujesz wskazówek, jak dokonać zwrotu, wymiany lub reklamacji produktu? Służymy pomocą 😇

Zwroty, wymiana i reklamacje produktów

Potrzebujesz wskazówek, jak dokonać zwrotu, wymiany lub reklamacji produktu? Służymy pomocą 😇

Zwroty, wymiana i reklamacje produktów

Potrzebujesz wskazówek, jak dokonać zwrotu, wymiany lub reklamacji produktu? Służymy pomocą 😇

Jeśli produkt okazał się nieodpowiedni dla Ciebie - oto Twoja pomocna dłoń!

To, co dzieje się po tym, jak już otrzymasz swoje zamówienie, jest dla nas tak samo ważne, jak wtedy, gdy jeszcze nie jest wysłane. Tutaj znajdziesz informacje na temat zwrotów, wymiany lub reklamacji produktu. Oprócz tego oczywiście zawsze oferujemy darmową dostawę przy zakupach powyżej 300 PLN i 30 dni na darmowy zwrot!

image

1.Rejestracja zwrotu

Zarejestruj swój zwrot lub wymianę w naszej wirtualnej kasie.

Zarejestruj tutaj
 

image

2. Zapakuj zwracane produkty

Spakuj zarejestrowane do zwrotu lub wymiany produkty. Na opakowanie naklej opłaconą z góry etykietę zwrotną, najlepiej w miejsce starej etykiety.

image

3. Nadanie przesyłki

Twój zwrot nie musi być odebrany przez tę samą firmę, która dostarczyła Ci przesyłkę. Jeśli na Twojej etykiecie widnieje napis DHL Return Connect, przejdź do wyszukiwarki punktów nadania, aby znaleźć współpracujący z DHL punkt nadawczy blisko Ciebie. Prosimy nie korzystać z automatów paczkowych. Zachowaj paragon/potwierdzenie nadania przesyłki zwrotnej aż do zamknięcia sprawy.

image

Od momentu nadania zwrotu do chwili jego rejestracji w naszym magaznie upływa około 14 dni. W zależności od typu płatności wybranego podczas zakupu czas rozliczenia zwrotu może się różnić.

Czy masz jeszcze jakieś pytania dotyczące zwrotów, wymiany i reklamacji produktów?

Zanurz się w większej ilości informacji

×