Darmowa dostawa od 300 PLN i 30 dni na darmowy zwrot
Szwedzki design, szwedzka jakość
Średnia ocena z 730.000 recenzji - 4,6 na 5

O nas

Nature is our playground

Już od 2014 roku RevolutionRace oferuje wysokiej jakości produkty outdoorowe dla osób prowadzących aktywny styl życia. Naszym celem jest tworzenie wytrzymałych, ponadczasowych produktów, które doskonale dopasowują się do ciała i dostępnych w niezawyżonych cenach.

RevolutionRace wychodzi naprzeciw potrzebie swobodnego i płynnego zmieniania środowiska miejskiego w naturalne i odwrotnie. Nasze wszechstronne produkty są zaprojektowane w przemyślany sposób, aby świetnie sprawdzały się podczas różnych aktywności wśród kobiet i mężczyzn niezależnie od wieku.

Nasza historia

Był taki czas, kiedy rynek odzieży outdoorowej był naprawdę problematyczny. Odzież kosztowała zbyt wiele i wcale nie leżała dobrze, a jeśli chodzi o kolorystykę - dostępne było tylko pięćdziesiąt odcieni zieleni. I właśnie wtedy para podróżników, która uwielbiała przebywać na zewnątrz, Pernilla i Niclas Nyrensten z Borås w Szwecji, zdecydowała się coś zmienić. Założenie RevolutionRace w 2014 roku wiązało się dla nich z misją tworzenia dobrze wyglądających, wysokiej jakości ubrań outdoorowych o niespotykanie dobrym stosunku ceny do jakości. Teraz już żadna osoba wybierająca się na wędrówkę nie musi się obawiać, że krzaczki jagodowe napotkane przy szlaku pobrudzą jej okropnie drogie spodnie outdoorowe.

Na samym początku Niclas i Pernilla robili wszystko sami. Sami będąc modelami, fotografowali swoje produkty we własnym salonie, a garażu używali jak magazynu i centrum logistycznego. Mieli na głowie wszystko - od udoskonalania produktów po obsługę klientów. Ich pierwszy filmik reklamowy? Wykonany telefonem, bez gotowego scenariusza i jakiejkolwiek umiejętności operowania światłem. Wszyscy mówili, że to się nie uda, ale stało się inaczej - filmik zawładnął internetem. Rajd do zrewolucjonizowania rynku odzieży outdoorowej właśnie się rozpoczął.

Dzisiaj RevolutionRace to globalna marka, sprzedająca swoje produkty w ponad 40 krajach – a ich liczba wciąż rośnie. Mamy 18 unikalnych sklepów internetowych, 130 zaangażowanych pracowników i świetny zespół ambasadorów, którzy zawsze nas wspierają. Dzięki ponad 650 000 opinii w naszym sklepie internetowym każdego dnia zbliżamy się do celu, jakim jest bycie najczęściej polecaną marką outdoorową.

2021
Rok, w którym RevolutionRace zostało notowane na giełdzie w Sztokholmie.

Nasi klienci to serce naszej marki

Dla RevolutionRace sukces to nie tylko cyfry, to także zaangażowanie naszych klientów. Już od samego początku Wasze opinie i recenzje, a także zdjęcia wrzucane w media społecznościowe pomagały nam zmieniać i projektować nasze produkty, a nawet nas jako firmę. Jesteście naszymi najbardziej szczerymi, zaangażowanymi doradcami, którzy są zawsze gotowi na wypróbowywanie naszych produktów.

Uważasz, że jedna z naszych kurtek powinna zostać udoskonalona, a może ze świecą szukasz nowego koloru dla swoich ulubionych spodni? Odezwij się! Zawsze uważnie słuchamy, co macie do powiedzenia. Czytamy każdą opinię i każdy komentarz, który zostawiacie. A jeśli po prostu chcecie się podzielić zdjęciem czy filmikiem z ostatniej wycieczki, to świetnie! Oznaczaj nas, pisz do nas albo w mediach społecznościowych i mów o tym, co sądzisz - mamy wspólny cel.

Nasz model biznesowy

Nasz model biznesowy jest właściwie bardzo prosty. Sprzedajemy nasze produkty online, bezpośrednio naszym klientom. Dzięki pominięciu dystrybutorów i sprzedawców możemy w krótkim czasie wprowadzać nowe towary na rynek. Inne marki zazwyczaj potrzebują około roku, aby wprowadzić aktualizację produktu, ale u nas wystarczy tylko sześć miesięcy. Szybszy i bardziej uproszczony proces sprzedaży bez pośredników oznacza, że możemy zaproponować wysokiej jakości odzież w przystępnych cenach.

Omijamy pośredników i gramy fair

Naszą misją jest sprawienie, by natura była dostępna dla każdego, oraz dostarczanie wysokiej jakości odzieży outdoorowej w rozsądnej cenie. Osiągamy to, sprzedając nasze produkty wyłącznie online i wykonując jak najwięcej działań we własnym zakresie w naszej siedzibie w Borås w Szwecji. Omijając pośredników, obniżamy koszty bez kompromisów w kwestii jakości, a także zachowujemy pełną kontrolę nad asortymentem, marketingiem i cenami.

Skoro już mowa o robieniu rzeczy samodzielnie… Być może zauważyliście, że to my sami pojawiamy się na zdjęciach na naszej stronie i w mediach społecznościowych – bo kto lepiej zaprezentuje naszą odzież niż my sami? Wierzymy, że nasi pracownicy to nasz największy atut, a wyjątkowy duch zespołu to klucz do naszego sukcesu. Cenimy ciężką pracę, ale jeszcze bardziej lubimy się bawić. Zawsze szukamy ludzi, którzy kochają outdoor tak samo jak my. Dołączysz do nas?

Wyznaczamy kierunek dla odpowiedzialnej przyszłości

Natura to najlepszy plac zabaw, ale naszą odpowiedzialnością jest, aby dbać o planetę i ludzi, który produkują nasze produkty. Nasz plan odpowiedzialnej produkcji - Responsible Race - to zbiór ambitnie wyznaczonych punktów, które mają za cel zmniejszyć wydzielanie dwutlenku węgla, oszczędzać wodę i wpłynąć na używanie odpowiedzialnie zdobytych materiałów. Uważnie kontrolujemy naszych światowe łańcuchy dostaw aby mieć pewność, że wszystkie osoby, które przyczyniają się do produkcji naszych ubrań, pracują w godziwych warunkach i za odpowiednie wynagrodzenie.

Może już zauważyliście, że tzw. fast fasion, czyli moda, która szybko przychodzi i odchodzi, to nie nasz styl. Zamiast tego stawiamy na ponadczasowy krój i wytrzymałe materiały ubrań, które możesz nosić bardzo wiele razy. Właśnie dlatego nasze kolekcje rzadko zmieniają się z upływem danego sezonu, a ponadto niektóre z naszych produktów, które były zaprojektowane jako pierwsze, nadal są w sprzedaży (i są bestsellerami sprzedaży). Staramy się zminimalizować nadprodukcję i ilość odpadów, pracujemy z myślą, że każdy produkt, który wyprodukujemy, ma znaleźć swojego właściciela.

"Naszym celem jest ułatwienie wszystkim ludziom przebywania na łonie natury, a jednocześnie mamy obowiązek dbania o planetę dla przyszłych pokoleń. Ta podróż się jeszcze nie skończyła, ona trwa i będzie się rozwijać - dla odpowiedzialnej przyszłości, razem z naszymi klientami."

– Stephanie Andersson, Sustainability Manager RevolutionRace

Nasze ubrania

Nordwand: Spodnie, od których wszystko się zaczęło

Czy wiecie, że nasze pierwsze spodnie, Nordwand, w dalszym ciągu są bestsellerem sprzedaży? Tak, to prawda. Dzięki idealnemu połączeniu wytrzymałości bawełnianej tkaniny i wygodnego streczu, te wszechstronne spodnie stały się niezwykle popularne wśród osób lubiących przebywać na zewnątrz, a które odmawiają kompromisu w sprawie stylu czy komfortu na szlaku. Od początku istnienia firmy sprzedaliśmy ponad milion spodni Nordwand w aż 65 (!) krajach, a różne kolory i serie przyczyniły się do powstania aż sześciu odmian tego modelu. Bazując na opiniach naszych klientów, ulepszyliśmy dopasowanie i udoskonaliliśmy niektóre detale, ale podstawy tych godnych zaufania, zdobywających coraz większą popularność spodni nie zmieniły się przez lata. Mają one ponad 23 000 opinii i średnią ocenę 4,6 na 5, więc z powodzeniem można powiedzieć, że spodnie Nordwand pozostaną z nami na długo.

Explore

Nordwand Series

Zamknij to okno