Darmowa dostawa od 400 PLN i 30 dni na darmowy zwrot
Szwedzki design, szwedzka jakość
Średnia ocena z 740.000 recenzji - 4,6 na 5

Ogólne warunki handlowe

1. Ogólne informacje

Revolutionrace AB, nr w rejestrze firm 556938-2913, Nils Jakobsonsgatan 5D, 504 30 Borås, Szwecja („RevolutionRace”) jest firmą, która prowadzi stronę www.revolutionrace.pl, zwaną dalej „stroną internetową.” W poniższych warunkach, użycie słów „my”, „nasz”, „nasze”, oraz „nas” odnosi się do RevolutionRace. Poniższe warunki mają zastosowanie do wszystkich zamówień złożonych przez klienta (zwanego dalej „Ty”) u nas.

Jeśli chcesz się z nami skontaktować, zalecamy kontakt z naszym biurem obsługi klienta poprzez e-mail na adres support@revolutionrace.pl.
Korzystając z naszej strony internetowej i/lub składając zamówienie, zgadzasz się przestrzegać warunków określonych w niniejszym dokumencie (zwanych „warunki”). Przed złożeniem zamówienia należy przeczytać ze zrozumieniem niniejsze warunki.

Aby zakupić produkty z naszej strony internetowej, musisz mieć ukończone 18 lat.
Traktujemy Twoją prywatność poważnie i ważne jest dla nas chronienie Twoich danych. Zawsze przetwarzamy dane osobowe zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a nasza polityka prywatności została zaktualizowana zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych (RODO). Aby dowiedzieć się więcej, zapoznaj się z naszą polityką prywatności.

Wystawienie produktu na naszej stronie internetowej nie musi oznaczać, że produkt jest w danej chwili dostępny. Nie gwarantujemy, że produkt będzie dostępny zawsze. Zastrzegamy sobie prawo do zaprzestania sprzedaży produktu w dowolnym momencie.

Zastrzegamy sobie prawo do zmiany warunków w razie potrzeby i bez powiadamiania Cię z wyprzedzeniem. Wersja warunków, które mają zastosowanie przy Twoim zamówieniu, to wersja, która była dostępna na stronie internetowej w momencie, gdy zamówienie zostało złożone
 


2. Ceny

Podane na naszej stronie internetowej ceny zawierają podatek VAT regulowany prawem.

Koszty i terminy dostaw dla różnych metod dostawy są podane w momencie przejścia na stronę „Kasa”. Jeśli nie możemy dostarczyć zamówienia w całości w jednej przesyłce i zamiast tego będziemy zmuszeni podzielić je na kilka przesyłek, nie będą pobierane żadne dodatkowe opłaty za późniejsze dostawy.

Ceny promocyjne dotyczą tylko tych produktów kampanii, które są w magazynie. Oferty promocyjne i produkty z rabatem nie mogą być łączone z kodami rabatowymi. Jeśli kod rabatowy został aktywowany w połączeniu z innym kodem rabatowym lub z jednym lub więcej już przecenionych produktów, co dodatkowo obniży cenę, RevolutionRace ma prawo naliczyć odpowiednią kwotę. Zastrzegamy sobie prawo do wycofania ofert specjalnych i zniżek w dowolnym momencie i bez uprzedzenia.

Zastrzegamy sobie prawo do anulowania zamówień w ewidentnie niepoprawnych cenach. Może to dotyczyć m.in. nieprawidłowych obniżek związanych z kampanią lub produktów oznaczonych jako darmowe. RevolutionRace zawsze ma prawo anulować zamówienia zawierające ewidentnie niepoprawne ceny. Następnie możesz złożyć nowe zamówienie w prawidłowej cenie.

W niektórych przypadkach oferujemy klientom oferty łączone, takie jak „kup 2 w cenie 1”, obniżona cena produktu przy zakupie całego zestawu lub rabat przy zakupach powyżej określonej kwoty. Jeśli zwrócisz część zamówienia w taki sposób, że warunki oferty nie będą już spełnione, RevolutionRace ma prawo naliczyć regularną cenę za towary, które zatrzymasz.
 


3. Płatność

Metody płatności

Oferujemy kilka opcji płatności, za pomocą których możesz opłacić swoje zamówienia: faktura, raty, płatności częściowe, płatności kartą itp. Metody płatności zależą od kraju; metody płatności dostępne na Twoim rynku są podane na stronie „Kasa”.

Sprawdzanie zdolności kredytowej

Zastrzegamy sobie prawo do sprawdzenia Twojego wniosku pod kątem płatności fakturą, w ratach lub rozliczenia z konta klienta.  Mamy prawo odmówić, ograniczyć lub zaproponować alternatywne metody płatności. W przypadku zakupu kartą, zastrzegamy sobie prawo do sprawdzenia ważności danej karty. Takie kontrole obejmują między innymi potwierdzenie, że istnieje wystarczająca ilość środków / środków na wartość zamówienia, które ma zostać złożone i/lub że dane adresowe kupującego są poprawne. Możemy odmówić zakupu w wyniku tych kontroli.

Opłaty
RevolutionRace nie ponosi odpowiedzialności za spóźnione opłaty, opłaty za przypomnienie lub opóźnienia w przypadku, gdy płatność nie zostanie dokonana na czas. 

Inne
Aby złożyć zamówienie, wymagane jest podanie poprawnego i aktualnego adresu e-mail. Jeśli Twój adres e-mail ulegnie zmianie, musisz poinformować o tym RevolutionRace. Należy pamiętać, że RevolutionRace zastrzega sobie prawo do wysyłania wniosków o płatność na ten adres e-mail.
Jeśli chcesz uzyskać więcej informacji na temat naszych metod płatności, zapoznaj się z informacjami tutaj.
 


4. Zamawianie

Zamówienia online można złożyć za pośrednictwem naszej strony internetowej. Jeśli masz pytania na ten temat, prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi klienta.

Po złożeniu zamówienia, wyślemy Ci potwierdzenie zamówienia pocztą elektroniczną. Jeśli z jakiegoś powodu nie jesteśmy w stanie wysłać zamówienia, będziemy informować o tej sytuacji jak najszybciej. Jeśli otrzymaliśmy już zapłatę za zamówienie, którego nie jesteśmy w stanie zrealizować, zwrócimy aktualną kwotę za pomocą tej samej metody płatności, która została użyta do zlecenia, jeżeli jest to możliwe. Jeśli refundacja musi być dokonana w inny sposób, pracownik firmy RevolutionRace skontaktuje się z Tobą w celu upewnienia się, że refundacja może zostać dokonana.
 


5. Zawarcie umowy sprzedaży
 

Umowa sprzedaży

Umowa kupna-sprzedaży jest zawarta tylko wtedy, gdy RevolutionRace potwierdzi Twoje zamówienie i po otrzymaniu od nas potwierdzenia zamówienia pocztą elektroniczną. Zdecydowanie zalecamy zachowanie tego potwierdzenia złożenia zamówienia. Możesz anulować zamówienie, dopóki nie zostanie potwierdzone przez RevolutionRace. Jeśli zamówienie zostanie anulowane, zwrócimy wszelkie dokonane przez Ciebie płatności lub płatności dokonane przez firmę z karty kredytowej/debetowej w Twoim imieniu.
 


6. Dostawa

RevolutionRace dokłada najwyższej staranności przy przyjmowaniu i realizacji zamówień. Zawsze staramy się dostarczać Twoje zamówienie zgodnie z wybraną opcją dostawy. Musisz podać poprawny i kompletny adres wraz z zamówieniem; nie możemy zagwarantować możliwości zmiany po dokonaniu zakupu. Ponosisz wyłączną odpowiedzialność za wszelkie błędy w dostawie wynikające z braku informacji lub błędów w adresie dostawy. Dostępne metody dostawy dla każdego kraju można znaleźć w kasie i na dole naszej strony internetowej.

RevolutionRace dokłada wszelkich starań, aby wysyłać zamówienia tak szybko, jak to możliwe i w kolejności, w jakiej je otrzymujemy, z wyjątkiem krajów, w których oferujemy opcję wysyłki „ekspresowe zamówienia”. „Zamówienie ekspresowe” jest traktowane priorytetowo i obsługiwane przed innymi wysyłkami. Aktualny czas dostawy zarówno dla standardowej dostawy, jak i ekspresowych zamówień możesz znaleźć w kasie. Chociaż staramy się dostarczać zamówienia w określonych przedziałach czasowych, dostawy mogą mieć opóźnienie z powodu nieprzewidzianych zdarzeń. Podczas kampanii promocyjnych i okresów dużego obłożenia także mogą zdarzyć się opóźnienia. Jeśli Twoje zamówienie zostanie opóźnione, a opóźnienie ma dla Ciebie istotne znaczenie, masz prawo do anulowania zakupu. 

Jeśli paczka nie zostanie pobrana z punktu dostawy, zostanie ona automatycznie zarejestrowana jako paczka nieodebrana a RevolutionRace ma prawo pobrać opłatę manipulacyjną 65 zł.

Jeśli masz pytania dotyczące dostawy, prosimy o kontakt z działem obsługi klienta.
 


7. Uszkodzenia podczas transportu

Uszkodzenia, które powstały podczas transportu muszą zostać zgłoszone obsłudze klienta jak najszybciej po ich wykryciu w celu potwierdzenia, że uszkodzenie powstało podczas transportu, jednak nie później niż w ciągu dwóch (2) miesięcy od otrzymania lub odbioru przesyłki. Proszę zrobić zdjęcia dokumentujące szkody i wysłać je do naszego działu obsługi klienta. Po uzgodnieniu tego z działem obsługi klienta i zatwierdzeniu uszkodzenia w transporcie wyślemy towar zastępczy, o ile jest dostępny w magazynie.
 


8. Wymiana

RevolutionRace oferuje darmowe wymiany pod warunkiem, że wymieniany produkt jest tym samym modelem, jak ten zwracany. Oznacza to, że możesz poprosić o wymianę na inny rozmiar produktu, który oryginalnie zamówiłeś. Jeśli chcesz dokonać wymiany na inny model lub kolor, musisz zwrócić produkt, a następnie złożyć nowe zamówienie.

Masz prawo do wymiany swoich towarów w ciągu 30 dni od otrzymania zamówienia, pod warunkiem, że wszystkie produkty są zwracane w takim samym stanie, jak w momencie dostawy. Oznacza to, że towary nie mogą być uszkodzone, zabrudzone, prane, przerobione lub używane (inaczej niż w celu ich zmierzenia) oraz że wszystkie zawieszki i etykiety są nienaruszone.

Wymiana jest bezpłatna, jeśli korzystasz z przedpłaconej etykiety zwrotnej lub kodu QR otrzymanych po zarejestrowaniu wymiany na naszej stronie. Prześlij paczkę zwrotną za pomocą tego samego przewoźnika, który jest wskazany w e-mailu, w którym otrzymałeś etykietę lub kod QR. Paczki zwrotnej nie wolno wrzucać bezpośrednio do skrzynki pocztowej, ponieważ takie przesyłki nie docierają prawidłowo i w związku z tym nie są objęte ochroną RevolutionRace. Pamiętaj, aby zachować potwierdzenie nadania przesyłki zwrotnej, które otrzymasz po wysłaniu paczki; ten dokument dowodzi, że wysłałeś do nas paczkę i pozwala śledzić przesyłkę.

Gdy paczka zwrotna zostanie do nas dostarczona, czas obsługi wynosi 3 – 5 dni zanim towar zastępczy zostanie wysłany. Jedna bezpłatna wymiana towaru jest wliczona w cenę każdego zamówienia. Jeśli chcesz dokonać więcej wymian w związku ze swoim zamówieniem, zastrzegamy sobie prawo do pobrania opłaty manipulacyjnej w wysokości 27 zł.

Twoja płatność pozostaje niezmienna, gdy wymieniasz produkty. Jeśli wybrałeś płatność fakturą lub już opłaciłeś zamówienie, ta płatność pozostaje ważna.
 


9. Prawo do odstąpienia od umowy

Masz prawo do anulowania zamówienia bez podania przyczyny. Stosujemy 14-dniowe prawo odstąpienia od umowy, liczone od dnia otrzymania zamówienia.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, musisz wysłać nam wyraźną i jednoznaczną wiadomość o swojej decyzji anulowania zamówienia. Możesz skorzystać z naszego formularza zwrotu online, skontaktować się z nami pod danymi kontaktowymi podanymi na końcu tego dokumentu lub użyć standardowego formularza odstąpienia udostępnionego przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, który można znaleźć tutaj (https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/prawo-odstapienia-od-umowy/forma/). Prosimy o podanie imienia i nazwiska, adresu, numeru telefonu, adresu e-mail, numeru zamówienia oraz wszelkich innych informacji, które mogą być istotne do prawidłowego przetworzenia zwrotu. Aby dochować terminu wystarczy, że poinformujesz nas o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy przed zakończeniem okresu na odstąpienie.

Aby zwrócić do nas produkt, użyj przedpłaconej etykiety zwrotnej lub kodu QR otrzymanych po zarejestrowaniu wymiany na naszej stronie. Prześlij paczkę zwrotną za pomocą tego samego przewoźnika, który jest wskazany w e-mailu, w którym otrzymałeś etykietę lub kod QR. Pamiętaj, aby zachować potwierdzenie nadania przesyłki zwrotnej, które otrzymasz po wysłaniu paczki; ten dokument dowodzi, że wysłałeś do nas paczkę i pozwala śledzić przesyłkę. Więcej informacji o procedurze zwrotu znajdziesz na stronie, gdzie rejestrowane są zwroty online. 
Musisz zwrócić nam towary niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 dni od dnia, w którym poinformowałeś nas o swojej decyzji o odstąpieniu od zamówienia. Okres odstąpienia uważa się za dotrzymany, jeśli odeślesz towary przed upływem tego 14-dniowego terminu.

Jeśli zdecydujesz się skorzystać z przysługującego Ci prawa do odstąpienia od umowy, zwrócimy wartość tego, co jest kosztem towaru (-ów) w ramach zamówienia, w tym koszt standardowej dostawy. Zwrot zostanie dokonany bez zbędnej zwłoki i nie później niż 10 dni od dnia, w którym zostaliśmy powiadomieni o decyzji o anulowaniu zamówienia. Jednakże, możemy odroczyć zwrot, dopóki nie otrzymaliśmy towarów, które mają zostać zwrócone, lub dopóki nie dostarczysz dowodu na to, że towary zostały zwrócone, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. Zwrócimy pieniądze przy użyciu tej samej metody płatności, która została użyta w początkowym zamówieniu, chyba że wyraźnie uzgodnimy wspólnie inną metodę. W każdym przypadku, tak długo, jak warunki opisane powyżej są spełnione, zwrot nie będzie nic kosztować.

Jeżeli wartość towarów zmniejszyła się w wyniku obchodzenia się z nimi w sposób wykraczający poza konieczny do ich zmierzenia, odkrycia cech i funkcjonowania, mamy prawo dokonać potrącenia odpowiadającego tej utracie wartości. Przykłady działań mogących spowodować obniżenie wartości to: uszkodzenie, zabrudzenie, wypranie, przerobienie lub noszenie towaru (poza przymierzaniem), a także zdjęcie metek i etykiet.


Jesteś odpowiedzialny za stan wszystkich przedmiotów po ich otrzymaniu od nas. Oznacza to, że jako klient również ponosisz odpowiedzialność za stan towarów w transporcie powrotnym. Zalecamy zapakowanie wszystkich przedmiotów dobrze i bezpiecznie, tak aby towary nie były uszkodzone podczas transportu. RevolutionRace nie jest zobowiązany do udzielenia rekompensaty klientowi za zwrócone towary, jeśli w transporcie powrotnym dojdzie do rozległej szkody transportowej spowodowanej nieprawidłowym zapakowaniem.
 


10. Przedłużone prawo zwrotu

Oferujemy prawo do zwrotu całości lub części zamówienia nawet po upływie standardowego okresu odstąpienia od umowy. Prawo do zwrotu obowiązuje przez 30 dni od dnia otrzymania zamówienia, czyli dodatkowo przez 16 dni po zakończeniu okresu odstąpienia.

Jeśli chcesz skorzystać z prawa do zwrotu, użyj cyfrowego formularza zwrotu lub wyślij nam wyraźną i jednoznaczną wiadomość o swojej decyzji o zwrocie zamówienia. Dane kontaktowe znajdują się na końcu tego dokumentu. Należy podać imię i nazwisko, adres, numer telefonu, adres e-mail, numer zamówienia oraz wszelkie inne informacje, które mogą być istotne do prawidłowego przetworzenia zwrotu. Aby zachować termin, wystarczy, że wyślesz nam wiadomość o zamiarze skorzystania z prawa do zwrotu przed upływem okresu zwrotu.

Musisz zwrócić nam towary niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 dni od dnia, w którym poinformowałeś nas o swojej decyzji o zwrocie zamówienia.
RevolutionRace gwarantuje pełny zwrot kosztów za zwrócone towary, pod warunkiem że wszystkie przedmioty zostaną zwrócone w takim samym stanie, w jakim zostały dostarczone. Oznacza to, że towary nie mogą być uszkodzone, zabrudzone, wyprane, przerobione ani noszone (poza przymierzaniem), a wszystkie metki i etykiety muszą być nienaruszone.

Aby skorzystać z bezpłatnego zwrotu, użyj przedpłaconej etykiety zwrotnej lub kodu QR otrzymanych po zarejestrowaniu wymiany na naszej stronie. Prześlij paczkę zwrotną za pomocą tego samego przewoźnika, który jest wskazany w e-mailu, w którym otrzymałeś etykietę lub kod QR. Paczki zwrotnej nie wolno wrzucać bezpośrednio do skrzynki pocztowej, ponieważ takie przesyłki nie docierają prawidłowo i w związku z tym nie są objęte ochroną RevolutionRace. Pamiętaj, aby zachować potwierdzenie nadania przesyłki zwrotnej, które otrzymasz po wysłaniu paczki; ten dokument dowodzi, że wysłałeś do nas paczkę i pozwala śledzić przesyłkę. Więcej informacji o procedurze zwrotu znajdziesz na stronie, na której rejestrowane są zwroty online. 

Ponosisz odpowiedzialność za stan towarów w transporcie powrotnym. Zalecamy zapakowanie wszystkich przedmiotów dobrze i bezpiecznie, tak aby towary nie były uszkodzone podczas transportu. RevolutionRace nie jest zobowiązany do udzielenia rekompensaty klientowi za zwrócone towary, jeśli w transporcie powrotnym dojdzie do rozległej szkody transportowej spowodowanej nieprawidłowym zapakowaniem.

Jeśli zdecydujesz się skorzystać z przysługującego Ci prawa do odstąpienia od umowy, zwrócimy wartość tego, co jest kosztem towaru (-ów) w ramach zamówienia, w tym koszt standardowej dostawy. Zwrot zostanie dokonany bez zbędnej zwłoki i nie później niż 10 dni od dnia, w którym zostaliśmy powiadomieni o decyzji o anulowaniu zamówienia. Jednakże, możemy odroczyć zwrot, dopóki nie otrzymaliśmy towarów, które mają zostać zwrócone, lub dopóki nie dostarczysz dowodu na to, że towary zostały zwrócone, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. Zwrócimy pieniądze przy użyciu tej samej metody płatności, która została użyta w początkowym zamówieniu, chyba że wyraźnie uzgodnimy wspólnie inną metodę. W każdym przypadku, tak długo, jak warunki opisane powyżej są spełnione, zwrot nie będzie nic kosztować.

Jeżeli termin zwrotu towarów nie zostanie dotrzymany, zastrzegamy sobie prawo do pobrania opłaty za opóźnienie w wysokości 65 zł. Jeżeli warunki i postanowienia opisane w tym punkcie nie są spełnione przez klienta przy zwrocie towarów, mamy prawo, oprócz obniżenia kwoty refundacji w stopniu odpowiadającym obniżeniu wartości zwróconego towaru, do obciążenia klienta opłatą za nieuprawniony zwrot 65 zł
 


11. Reklamacje

Masz prawo do reklamacji, gdy produkt jest uszkodzony. W przypadku otrzymania uszkodzonego lub wadliwego produktu prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi klienta. 

Prosimy pamiętać, że należy poinformować nas o wadzie w rozsądnym terminie po jej wykryciu. Reklamacja złożona w ciągu dwóch miesięcy od odkrycia jest uważana za złożoną w rozsądnym terminie. Jeśli nie złożysz reklamacji w ciągu trzech lat od otrzymania produktu, prawo do reklamacji gwarancyjnej wygasa.

Jeżeli nie jesteś pewien czy dana wada podlega prawu do reklamacji, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.

W przypadku uznania reklamacji otrzymasz rekompensatę zgodnie z obowiązującymi przepisami i aktualnymi wytycznymi. Wszystkie przedmioty wysyłane w ramach reklamacji muszą być czyste.

W przypadku uznanej reklamacji wadliwego przedmiotu pokrywamy koszt przesyłki zwrotnej pod warunkiem, że skorzystasz z opłaconej z góry etykiety zwrotnej/kodu QR. Dokument potrzebny do odesłania przesyłki otrzymasz po zarejestrowaniu uznanej reklamacji online.

Klient jest odpowiedzialny za stan wysyłanych towarów, dlatego należy upewnić się, że wszystkie elementy są dobrze i bezpiecznie zapakowane. RevolutionRace nie jest zobowiązane do udzielenia rekompensaty klientowi za zwrócone towary, jeśli w transporcie powrotnym dojdzie do rozległej szkody transportowej spowodowanej nieprawidłowym zapakowaniem.
 


12. Produkty wirtualne

Poniższe zasady i warunki dotyczą elektronicznej karty podarunkowej RevolutionRace (nazywaną dalej "kartą podarunkową"), zakupionej poprzez naszego pośrednika Retain24 na stronie revolutionrace.pl. 

Ceny i opłaty
Kartę podarunkową można kupić i używać tylko online na naszej stronie internetowej. Opłata jest przyjmowana i przetwarzana poprzez naszego pośrednika Retain24 tym sposobem zapłaty, jaki został wybrany przy zakupie. Cena karty podarunkowej jest tożsama z wartością wybraną przy zakupie. Nie są pobierane żadne koszty dodatkowe.

Ewentualne rabaty lub oferty promocyjne dostępne na naszej stronie internetowej nie mogą być uwzględnione podczas zakupu karty podarunkowej. Karta podarunkowa może być jednak użyta podczas zakupu artykułów w obniżonej cenie lub objętych promocją. Karta podarunkowa nie może być użyta jako zapłata za zakup kolejnej karty podarunkowej.

W przypadku, gdy wartość zakupu przewyższa wartość karty podarunkowej, możliwa jest dopłata za pomocą jednej z dostępnych metod płatności. Karta podarunkowa nie może być wymieniona na środki pieniężne ani zamieniona na gotówkę. 

Prawo odstąpienia od umowy 
Prawo do odstąpienia od umowy w przypadku karty podarunkowej jest takie samo, jak podczas klasycznego zakupu towarów, 14 dni na ewentualny zwrot, licząc od dnia otrzymania zamówienia. Więcej na temat zwrotów i wymiany przeczytasz w punkcie 9.

W przypadku zwrotu towarów zakupionych z użyciem karty podarunkowej, wartość zwróconych rzeczy wraca na zakupioną wcześniej kartę podarunkową. Uwaga, zwrot środków może nastąpić w sposób mieszany, jeśli zakupu dokonano z użyciem karty podarunkowej oraz dopłaty kartą płatniczą.

Ważność
Nasze karty podarunkowe są ważne przez 2 lata licząc od daty zakupu. Data zakupu oznacza datę zakupienia karty - jeżeli dokonasz zwrotu towaru i otrzymasz zwrot środków na kartę, data zakupu nadal jest liczona od pierwszego zakupu karty.
 


13. Kolory, wymiary i waga

Staramy się jak najdokładniej prezentować właściwości, kompozycję i kolory naszych produktów. Kolor widoczny na naszej stronie internetowej może jednak zależeć od ustawień ekranu Twojego urządzenia; nie możemy zagwarantować, że Twoje urządzenie będzie w stanie prawidłowo odtworzyć kolory naszych produktów.

RevolutionRace nie bierze odpowiedzialności za kolory i wygląd naszych produktów na zdjęciach w mediach społecznościowych, ponieważ mogły być one edytowane.

Wymiary i ciężar wskazane na naszej stronie internetowej są tylko wartościami przybliżonymi, które mają dać Ci lepsze zrozumienie dopasowania i właściwości produktu; nie ma ostatecznej gwarancji, że reprezentują rzeczywiste wymiary odzieży, którą otrzymujesz. Wymiary odzieży mogą się różnić w zależności od materiału użytego w produkcji. Ten sam rozmiar w różnych modelach może być w różny sposób odczuwalny, w zależności od projektu, materiałów i dopasowania.
 


14. Odpowiedzialność

W RevolutionRace chcemy, abyś był w 100% zadowolony z zakupu i w tym celu oferujemy gwarancję satysfakcji klienta. Jeśli nie jesteś zadowolony z zakupu, możesz, pod warunkiem spełnienia określonych warunków, odesłać produkt(y) do nas, a zwrócimy Ci koszty.

Force Majeure
Nie ponosimy odpowiedzialności za niedopełnienie obowiązków określonych w naszych zasadach i warunkach, jeżeli taki brak wynika z okoliczności, nad którymi nie mamy kontroli lub w przypadku, gdy takie okoliczności utrudniają działanie lub czynią realizację nieuzasadnienie uciążliwą. Takie okoliczności obejmują między innymi wojny, blokady, zamieszki, pożar, klęski żywiołowe, wypadki jądrowe oraz sabotaż.

Nasza maksymalna odpowiedzialność za jakiekolwiek straty lub szkody powstałe w związku z zamówieniem na stronie internetowej jest ograniczona do całkowitej kwoty zakupu Twojego zamówienia.
 


15. Odpowiedzialne korzystanie

Jeżeli stwierdzimy, że Twoje zachowania zakupowe lub związane ze zwrotami są nietypowe, możemy zdecydować, że w przyszłości nie będziesz mógł dokonywać zakupów w naszym sklepie lub tymczasowo/na stałe dezaktywować Twoje konto klienta. Dotyczy to na przykład nadużywania naszej polityki zwrotów (np. wielokrotnego zwracania niezwykle dużych ilości towaru, przedmiotów nie w stanie oryginalnym lub bezpodstawnego zgłaszania zagubionych przesyłek).

Możemy również anulować Twoje zamówienie, jeżeli podejrzewamy działalność przestępczą, taką jak oszustwo. Ma to zastosowanie na przykład w przypadku wielokrotnego zgłaszania zagubienia przesyłki, którą faktycznie Ci dostarczyliśmy.
 


16. Jeśli nie jesteś zadowolony

Jeżeli masz uwagi lub zastrzeżenia dotyczące towarów zakupionych u nas, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta.

Możesz także skontaktować się z Sądem Polubownym ds. Konsumenckich., którego stronę znajdziesz tutaj: https://polubowne.uokik.gov.pl/ .
W celu uzyskania informacji o prawach konsumenta, zalecamy kontakt z Urzędem Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK).
 


17. Przeniesienie praw

RevolutionRace zastrzega sobie prawo do przeniesienia lub zastawienia roszczeń płatniczych na osoby trzecie, w tym rat.
 


18. Ważność klauzul

Jeżeli jedno lub więcej postanowień jest nieważne lub unieważnione przez jakikolwiek sąd lub organ nadzorczy, pozostałe postanowienia pozostają ważne.
 


19. Posiadacze praw

Wszelkie prawa własności intelektualnej, takie jak znaki towarowe i prawa na stronie www.revolutionrace.pl należą do Revolutionrace AB. Każde użycie naszej strony internetowej lub jej zawartości, inne niż do osobistego, niekomercyjnego użytku, jest zabronione.
 


20.  Informacja o firmie

Revolutionrace AB jest zarejestrowana z siedzibą w Borås, Szwecja.
Siedziba statutowa:
Nils Jakobsonsgatan 5D
504 30 Borås, Szwecja
Nr w rejestrze firm: 556938-2913
Numer rejestracyjny VAT: PL5263293663

Informacje kontaktowe:
RevolutionRace
E-mail: support@revolutionrace.pl
 

 

 

Zamknij to okno